וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובראדוביץ' ופנאתינייקוס הלכו הביתה

19.3.2008 / 23:07

אלופת אירופה ומאמנה נוצחו ע”י פרטיזן בלגרד 82:73 וסיימו את דרכם ביורוליג. סיינה סיימה כראש בית ותפגוש ברבע הגמר את פנרבחצ’ה

כזה ערב כנראה שגם חובבי הכדורסל הותיקים מתקשים לזכור. אלופת אירופה, פנאתינייקוס, הודחה בשלב הטופ-16 וסיימה את דרכה באירופה. שארונאס יאסיקיביצ'יוס, שהובא במיוחד כדי לשחזר את ההצלחה מהשנה שעברה, לא הספיק לז'ליקו אובראדוביץ', שנוצח 82:73 על ידי פרטיזן בלגרד. הסרבים, שהשתחלו ברגע האחרון לשלב הבא, יפגשו את טאו ויטוריה המאיימת בשלב הבא. סיינה, שניצחה את אפס פילזן של דיוויד בלאט, 67:80, סיימה כראש בית ותהנה מיתרון הביתיות בשלב הבא מול פנרבחצ'ה-אולקר, סיפור מרתק בפני עצמו.

האלופה הטורקית הייתה זקוקה לניצחון הערב (רביעי) על טאו ויטוריה, שהגיעה למשחק עם מאזן מושלם, והשיגה אותו, 59:75בדרך לשלב הבא, שם היא כאמור תפגוש את סיינה. ריטאס וילנה ואריס סלוניקי שציפו וייחלו למעידתה, שיחקו מסתבר לפרוטוקול בלבד, ובסיום המשחק ניצחה הקבוצה היוונית 74:83.

בית ד'

פרטיזן בלגרד – פנאתינייקוס 73:82

אף אחד לא שיער שזה יכול לקרות, אבל הנה, אלופת אירופה לא תמשיך הלאה לרבע הגמר, והערב באולם פיוניר בבלגרד היא סיימה את דרכה באירופה, אירוע חריג לכל הדעות. פאו של ז'ליקו אובראדוביץ' הייתה רעה מאוד ברבע הראשון, פיגרה 26:17 והשחקנים שלה היו רחוקים מלהגיע לשיא שלהם.

דימיטריס דיאמנטידיס, ששיחק כמעט כל המשחק, היה חלש בשורות היוונים, שכפו משחק צמוד ברבע האחרון. ניקולה פקוביץ' ודושאן קצ'מן ניצלו את המאני טיים כדי לסגור את הסיפור ולנצח. מילט פלאסיו סיים כקלעי המצטיין בפרטיזן עם 24 נקודות וקצ'מן היה בולט אף הוא עם 16. שארונאס יאסיקיביצ'יוס היה לבדו כמעט על המגרש, אך סיים ערב עם 20 נקודות, שהיו רחוקות מלהספיק.

סיינה – אפס פילזן 67:80

סיינה שמה קץ לשני ההפסדים הרצופים בשני משחקיה האחרונים וסיימה כמו שהיא רצתה את שלב הטופ-16, כלומר במקום הראשון בבית, שמבטיח לה מפגש מול פנרבחצ'ה אולקר בשלב הבא. האלופה האיטלקית, שחולמת להגיע לפיינל פור, לא השאירה כל סיכוי לקבוצה של דיוויד בלאט, שסיימה את השלב בצורה מאכזבת מאוד עם ניצחון בודד אחד.

אחרי הניצחון בסיבוב הקודם של סימונה פיאניג'יאני בהארכה על פילזן, סיינה יצרה דומיננטיות כבר במחצית הראשונה וסיימה אותה ביתרון 30:44, אחרי שרומיין סאטו סיים משחק מצוין עם 25 נקודות. אנדרה האטסון ו-16 הנקודות שלו לטובת פילזן כמובן לא הספיקו, למרות שהמחצית השנייה הייתה הרבה יותר צמודה.

בית ה'

פנרבחצ'ה – טאו ויטוריה 59:75

עם הגב אל הקיר הקבוצה הטורקית הייתה זקוקה לניצחון נואש כדי להגיע לרבע הגמר, ועשתה את העבודה שלה מול הקבוצה של נוון ספאחיה, שהופיעה עם מאזן מושלם ובסופו של דבר סיימה את הטופ-16 עם הפסד בודד. טאו, שכבר הבטיחה את המקום הראשון, שיחקה משוחרר וזה עלה לה בהפסד.

מי שלקח על עצמו את האחריות במשחק היה וויל סולומון מיודענו שהיה דומיננטי בכל הדקות ששיחק וסיים עם 28 נקודות, ארבעה ריבאונדים ו-4 אסיסטים, והוביל את קבוצתו ליתרון 17:30 אחרי הרבע הראשון. גם כאשר נדמה היה שפנרבחצ'ה נעצרת בהתקפה, ג'יימס וויט (11 נקודות) וסולומון ידעו לשמור על הפער המשמעותי עד הניצחון בסיום. בצד המפסיד, רק טיאגו ספליטר היה משמעותי (21 נקודות), בעוד איגור ראקוצ'ביץ' היה חלש וסיים עם שתי נקודות בלבד ב-27 דקות.

אריס סלוניקי – ריטאס וילנה 74:83

מאחר ומדובר בשני משחקים מקבילים, אריס סלוניקי וריטאס וילנה לא ידעו שהמלחמה ביניהן לא תעזור לאף אחת, שכן פנרבחצ'ה עשתה לעצמה את העבודה ועלתה לשלב הבא. למרות זאת, היה לנו משחק טוב, שבסיומו אריס סלוניקי ניצחה, ובהחלט יכולה לראות את עצמה שהיא מאוכזבת מכך שהיא לא ממשיכה הלאה.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, הצליחה אריס לברוח במחצית השנייה וירדה מהרבע השלישי עם יתרון תשע נקודות (48:57), שנשמר עד הסיום. ג'רמי מאסיי היה המצטיין בשורות אריס עם 28 נקודות ו-12 ריבאונדים, אחרי שלא ראה ספסל אפילו לא שנייה. קנאן באיירמוביץ' סיים כקלעי המצטיין של ריטאס עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully