וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה עשויה להיתקל בקשיים ברכישתו של לימה

18.3.2008 / 18:11

ההערכה היא שריבר תדרוש מיליון דולר עבורו, הקשר עשוי לעזוב עם רוני לוי. אייל גולסה, קפטן נבחרת הנערים, סיכם לשש שנים בקבוצה

מכבי חיפה עשויה לוותר על האופציה לרכישת כרטיס השחקן של רנה לימה, משום שעל פי הערכות, קבוצת האם שלו, ריבר פלייט, תדרוש עבור כרטיסו כמיליון דולר. כזכור, לימה חתם על חוזה לעונה אחת בחיפה, כשלמועדון ישנה אפשרות לרכוש את כרטיסו בתום העונה. יחד עם זאת, ייתכן שבמסגרת המשא ומתן יוצע לקבוצה מארגנטינה לקבל נתח ממכירה עתידית שלו לחו"ל, וכך יקטן הסכום. כך למשל, במסגרת עסקת העברתו של רוברטו קולאוטי לבורוסיה מנשנגלדבאך, קיבלה קבוצת האם, בוקה ג'וניורס, 40 אחוז משווי העסקה. אחת האפשרויות שעלתה היא שאם רוני לוי יחתום במכבי תל אביב, לימה יעזוב יחד איתו, זאת כמובן במידה וחיפה תחליט שלא לרכוש את כרטיסו.

במהלך האימון היום בכפר גלים, התחלקו השחקנים לשתי קבוצות בנות שבעה שחקנים. ג'ובאני רוסו ועומרי אפק עשו "בחירות". הקרואטי בחר את רוני לוי, אפק בחר את ניר דוידוביץ' ותפקד אותו כשחקן שדה. בשער של שתי הקבוצות עמדו השוערים המחליפים, יהב יולז'רי וגד עמוס. שחקנים בקבוצה העידו כי במהלך המשחקון הפגין לוי יכולת טובה, ואף נתן "שתי קטנות" לדוידוביץ'. "שמעתי שלכלכת עליי ברדיו", אמר לו המאמן בציניות. "בשביל זה שתי הקטנות".

מור דהן, שי מימון ובירם כיאל התאמנו עם הנבחרת האולימפית. רנאטו סבל מכאבים בשריר האחורי ונזקק לטיפול באמצעות קרח. ליאור רפאלוב קיבל יום חופש משום שהוא חולה וסובל מהקאות. לימה חש כאבים במפשעה ולא יכל להתאמן. כל השלושה צפויים להיות כשירים למשחק מול עירוני קריית שמונה. יניב קטן גם לא התאמן והוא בספק למשחק.

בתוך כך, קפטן נבחרת הנערים של ישראל וקשר בית"ר טוברוק, אייל גולסה, ישחק בעונה הבאה במכבי חיפה, וככל הנראה גם בשש השנים הקרובות. מדובר בהסכם לשנה עם אופציה להארכתו בחמש שנים נוספות. גם אחיו התאום, אוראל גולסה, מגן שמאלי מקבוצת הנערים, הגיע לסיכום דומה. הסיכום נערך באמצעות סוכן השחקנים דדה חדד. גולסה נבחן בעבר בפריז סן ז'רמן ועזב משום שנחשב כזר.

חרזי: "הכל מתגמד למען הילדים"

שחקני הקבוצה השתתפו היום (שלישי) באירוע פורים מסורתי שנערך במלון דן כרמל בחיפה. את האירוע מקיימים ילדי בית הספר "אופקים" לחינוך מיוחד, והשחקנים היו אורחי כבוד שלהם. "אין כיף גדול יותר מלראות חיוך על הפנים של ילדים שחווים מציאות קשה", אמר אלון חרזי. "כל מה שאנחנו עושים במגרש מתגמד ליד מה שאנחנו עושים למען הילדים. הם ילדים מאד פיקחים, אנחנו משתדלים לעשות להם שמח ומשתדלים לבקר אותם תמיד".

חרזי התייחס לניצחון של הקבוצה בנתניה. "הניצחון שיחרר המון לחץ לאחר רצף של כישלונות", אמר הבלם הוותיק. "אני מקווה שזה התחלה של משהו חדש. אנחנו רוצים לסיים כמה שיותר גבוה ולהגיע לאירופה".

עדכון ראשון: 18/3/08 13:11
עדכון אחרון: 18/3/08 19:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully