וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר השתיקה של עכו?

אייל בן יעקב

18.3.2008 / 12:45

בני לוד שיתפה במשחק נגד עכו שלושה שחקנים מוצהבים והיא עלולה לספוג הפסד טכני. יו"ר לוד טוען כי בעכו ידעו, אך לא אמרו דבר

המשחק בין הפועל בני לוד והפועל עכו, שנערך אמש (שני), הסתיים בתיקו משמים ללא שערים. אלא שהמפגש יצר סערה עקב שיתופם של שחקנים מוצהבים של בני לוד. דבר שיכול לגרור עונש של הפסד טכני.

מהתמונה שמצטיירת נראה כי ייתכן ובעכו ידעו על שלושת המוצהבים שאינם רשאים לשחק, אך לא אמרו דבר. ביום ראשון אחר הצהריים, פנה גורם מעכו למקורב לבני לוד, במטרה כי האחרון יבדוק האם הלודאים מודעים לכך ששלושת שחקניהם, אייל אלמושנינו, ביו אדפמי וארנסט אטצ'י, מוצהבים ואינם רשאים ליטול חלק במשחק. לאחר שנודע לגורם מעכו כי בלוד מדווחים על סגל מלא הוא אמר: "הוא מקווה שהם טועים". אותו גורם הוסיף כי הנושא של הצהובים פורסם באתר ההתאחדות וכי רבים מאנשי הקבוצה הצפונית ידעו עליו.

"אני יודע שציון ויצמן, יו"ר עכו, ידע על הנושא", אמר אבו סובחי, יו"ר בני לוד. "לקראת סוף המשחק ויצמן אמר לאחד השחקנים שלנו: 'אתה לא יודע שהפסדתם טכנית?'. לנו היה חשוב המשחק מול הפועל פתח תקוה במחזור הבא. לא שיתפנו אותם בכוונה".

ציון ויצמן, יו"ר הפועל עכו: "אני אישית לא ידעתי על השחקנים המוצהבים, אבל בכל מקרה אף פעם לא זכיתי שמישהו יתקשר להודיע לי ולהתריע בפניי שיש לו צהוב. אף פעם לא פנה אליי יו"ר של קבוצה ואמר לי יש לך צהובים. כל אחד צריך לדאוג לעצמו. את הטעות שלהם הם עשו כששיתפו את השחקנים וחתמו שהם יכולים. ניסיון גלגול האחריות הזה לא יעזור להם. היו מקרים שידעתי על קבוצות שהיו צהובים ולא דיווחתי, אני לא חושב שזה המקום שלי והתפקיד שלי. מה שהם עושים זה מלוכלך, וזה נובע מכך שאין להם את הכבוד להגיד שהטעות היא נטו שלהם".

גורם בראשון לציון, אחת מהקבוצות המסובכות בתחתית, אמר: "אנחנו היינו נוהגים אחרת, כשאנחנו יודעים ששחקן של היריבה מוצהב וזה לא מופיע בטופס אנחנו מדווחים על כך ליריבה. מדובר בחוסר תום לב שאולי אף נוגד את התקנון של ההתאחדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully