וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמה הבריז מעוד אימון של סכנין

יצחק סולומון

18.3.2008 / 12:50

הקולומביאני מתחיל לעלות לראשי סכנין על העצבים ומאזן גנאים מתכונן להתלונן בהתאחדות נגד קבוצות "שמשגעות לג'ון את הראש"

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, מתכוון לפנות להתאחדות לכדורגל, שתפעל בצעדים נגד קבוצות "שמשגעות לג'ון קולמה את הראש". גנאים זעם לאחר שגם היום (שלישי) לא הופיע קולמה לאימון. בכל מקרה, קולמה לא יוכל לשחק מול בני יהודה, בשל כרטיסים צהובים.

בסכנין אמרו כי יעברו משלב האיומים נגד קולמה לשלב הביצוע. משכרו ינוכה קנס של 1,000 דולר, וכל היעדרות נוספת תגרור הכפלת הקנס. היו"ר מאזן גנאים זועם: "לא יכול להיות שאנחנו נלחמים על מטרה מסוימת, להגיע לאירופה, ושחקן כבר חושב על העונה הבאה. לא נעבור על כך בשתיקה".

הרקע להחרמת האימונים מצידו של הקשר הקולומביאני היה שיחה ביום ראשון, עם מאזן גנאים, בה ביקש קולמה לבדוק כמה תדרוש סכנין עבור התרת החוזה עימו לשנתיים נוספות. גנאים ענה ללא היסוס: "אנחנו לא משחררים אותך. אנחנו מתכוונים לכבד את החוזה ומצפים שגם אתה תכבד אותו".

גנאים שוקל כניסה לפוליטיקה

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, לא שולל אפשרות להצטרף לפוליטיקה המקומית, ולרוץ בבחירות לראשות העיר סכנין, שיתקיימו בסוף חודש נובמבר.

גנאים, בזכות היותו יושב ראש קבוצת הכדורגל העירונית, נחשב לאדם אהוד מאוד בעיר סכנין, ונודע כי בתקופה האחרונה הוא עומד בפני לחצים רבים להצטרף לגורם זה או אחר. גורם בפוליטיקה המקומית בסכנין אומר: "העיר חצויה מבחינה פוליטית, אבל מאזן הוא קונצנזוס. קבוצת הכדורגל והעומד בראשה הם מעל כל מחלוקת".

"אני לא פוסל את האפשרות להצטרף לפוליטיקה", מאשר מאזן גנאים, ואומר: "אבל עד חודש מאי אני יושב ראש סלקום בני סכנין. כרגע המטרה היחידה שלי היא לסיים את העונה בחלק העליון של הטבלה ולהגיע לאירופה, ואחר כך אחליט לגבי עתידי הפוליטי".

מאזן גנאים אומר כי "במידה ואחליט לרוץ, אעשה זאת ברשימה עצמאית, בה יהיו אנשים מכל גווני האוכלוסייה בסכנין. יש לי שייכות לעיר, אני אוהב לשרת אנשים, ואני לא פוסל אפשרות להשתלב בפוליטיקה המקומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully