וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר ננזף בעקבות השתתפותו בפרסומת

השוער עורר זעם רב בקרב הנהלת נתניה לאחר שלא ביקש אישור להצטלם לקמפיין של החברה המתחרה של ספונסרית הקבוצה

במכבי נתניה כועסים מאוד על השוער לירן שטראובר בשל השתתפותו בקמפיין פרסומת של חברת הביטוח "תשעה מיליון", שבו נראה שטראובר בימים האחרונים כאחד ממובילי הקמפיין.

בנתניה נדהמו מהעובדה שהשוער החליט להשתתף בפרסומת על דעת עצמו ובצורה המנוגדת למדיניות המועדון, שדורש משחקנים לקבל אישור על כל השתתפות בראיונות או בפרסומות. הזעם הרב התעורר בעיקר עקב העובדה שהקמפיין הוא המתחרה לחברת "כלל ביטוח", הספונסרית הראשית של מכבי נתניה המלווה את הקבוצה לאורך שנים.

הנהלת הקבוצה זימנה את השוער לבירור ואף נזפה בו וגורמים במועדון אמרו: "שטראובר טוען שהכל נעשה בתום לב והפנה אותנו לסוכנו, רונן קצב, שקיבל את ההצעה ממפיקי הפרסומת ונתן את הסכמתו לכך". הנהלת הקבוצה פנתה בדרישה לדאוג להסרת דמותו של שטראובר מהפרסומת, אבל הוברר לה שמבחינה טכנית לא ניתן לעשות זאת. יחד עם זאת, נראה שבימים הקרובים הפרסומת לא תעלה לאוויר וזאת עד שמפיקיה יבררו את הנושאים המשפטיים הכרוכים בעניין.

גורם בנתניה אמר הבוקר: "אנחנו רואים את העניין בחומרה למרות שאנחנו מקבלים את טענתו של שטראובר, שלא הייתה לו כוונת זדון. 'כלל ביטוח' מלווה את הקבוצה ומזוהה איתה לאורך שנים ולא מגיע לה שמישהו משחקני הקבוצה יפרסם חברה מתחרה. זה לא הוגן ולא מכובד. שטראובר עשה גול עצמי".

גורם נוסף אף הזכיר שבעונה שעברה התעוררו בעיות סביב עיסוקו של השוער בפאב שהפעיל ואמר: "חשבנו ששטראובר למד את הלקח, הפסיק לעסוק בשטויות והתחיל להתרכז אך ורק בכדורגל שהוא טוב בו ומצטיין בו".

ככל הידוע, לפחות שני שחקנים נוספים של הקבוצה זכו לקבל בחודשים האחרונים הצעות להשתתפות בקמפיינים, אך סירבו.

ממכבי נתניה נמסר: "מדובר באי הבנה ובטעות של לירן שנעשתה שלא במזיד. אנו בטוחים שמערכת היחסים המצוינת שלנו עם חברת כלל תישמר ולא תיפגע".

לירן שטראובר: "הכל נעשה בתום לב. מי שסגר את חוזה הפרסום היה הסוכן שלי, רונן קצב. הייתה אי הבנה שלו ביחס לאחד מפרטי החוזה שלי עם מכבי נתניה, שלא הייתי ער לגביו. אנו מנסים לתקן את אי ההבנה". שטראובר נשמע כעוס והוסיף: "אם יש למישהו משהו להגיד לי, הוא מוזמן לעשות זאת באופן ישיר ולא דרך התקשורת".

בלי קשר, השוער, הסובל מדלקת בשריר הירך, מקבל טיפולים תרופתיים. שטראובר יעבור ביממה הקרובה בדיקת אולטרסאונד כדי לעמוד על חומרת פציעתו. בנתניה עושים את כל המאמצים להכשירו למשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקווה. לנתניה בעיה בעמדת השוער. כזכור, שוער המשנה גל ניר נפצע במשחק גביע הטוטו נגד מכבי יפה לפני מספר חודשים ומאז לא שיחק. מי שצפוי לעמוד במקום שטראובר הוא דניאל ליפשיץ, שעד כה לא שיחק במשחק רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully