וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "הכח קבוצת ליגת על לגיטימית"

אריק רחמיאן

17.3.2008 / 19:41

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, הגיב על ההגרלה שזימנה לקבוצתו מפגש מול מוליכת הלאומית: "ניערך בהתאם". שטראובר: "הגרלה סבירה"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, הגיב הערב (שני) על הגרלת רבע גמר גביע המדינה, שזימנה לסגנית האלופה משחק בוינטר מול מוליכת הליגה הלאומית, הכח עמידר רמת גן.

"הכח היא קבוצה שנמצאת במקום ראשון בליגה הלאומית והיא קבוצת ליגת על לגיטימית", אמר עטר, "היה לנו אותו מקרה בעונה שעברה מול בני סכנין והפסדנו. ניערך בהתאם".

הקפטן לירן שטראובר אמר: "זו הגרלה שעל הנייר נראית סבירה, אבל הגביע ידוע בהפתעותיו. שום דבר לא בטוח, נצטרך להגיע לוינטר ולעבוד קשה כדי להגיע לאחיו הגדול אצטדיון ר"ג".

"ההפסד הזה החזיר את חיפה לחיים"

יממה לאחר ההפסד 2:0 למכבי חיפה, בנתניה מורגשת היטב תחושת האכזבה, בעיקר בשל העובדה שכל הקבוצות שדולקות אחר מכבי נתניה צימצמו את הפער במאבק על המקום השני. "בעקבות ההפסד שלנו למכבי חיפה נפתח המאבק על המקום השני, הפער הצטמצם בינינו לבין הקבוצות שדולקות
אחרינו, אבל לנו יש גם את מפעל הגביע שגם הוא מבטיח השתתפות באירופה", הסביר עטר.

"נקווה שנצליח גם במפעל הזה וכמובן, שנמשיך להיאבק חזק כדי לשמור על המקום השני". גורם בנתניה התייחס אף הוא להפסד ואמר: "עם כל הכאב, אנחנו צריכים להיות ריאליים ולא חזירים. ניצחנו את מכבי חיפה העונה בשלושה מפגשים, זה השג בלתי רגיל ולא קרה שום אסון אם פעם אחת גם הפסדנו. אנשים שוכחים
שמדובר במכבי חיפה שהיא קבוצה מצוינת המשופעת בכישרונות בלתי רגילים".

אחד השחקנים הבכירים בקבוצה הוסיף: "אין מה לעשות. קשה להתכונן ליריבה שניצחת אותה ארבעה ימים קודם לכן. ידענו שחיפה תעלה בטרוף ובמחצית הראשונה היינו עדיפים על חיפה
ויכולנו לסגור עניין, אבל טעות קשה של השופט הפכה את תוצאת המשחק ובמחצית השניה צריך להודות, חיפה הייתה טובה יותר וחבל מאוד שההפסד הזה החזיר את חיפה לחיים והכניס אותנו למלחמות".

בארדון על הכוונת, גם טוטו תמוז

למרות שהבעלים, דניאל יאמר, הטיל ערפל כבד סביב שאלת המאמן לעונה הבאה. בנתניה משוכנעים מספר גורמים שבסופו של
דבר מי שיאמן את הקבוצה הוא ראובן עטר, שזוכה לתמיכה רחבה מצד בכירים בהנהלה המצדדים בהמשך עבודתו בקבוצה. למרות שעדיין סוגית המאמן עדיין לא סגורה, מתברר שרשימת השחקנים אותם רוצה מכבי נתניה לצרף לשורותיה בעונה
הבאה הולכת ומתארכת.

נודע שבנוסף לג'ון קולמה, שחקנה של סכנין, שכבר הביע את רצונו להצטרף לקבוצה, ממתינים בקבוצה לראות מה יעלה בגורלה של בני יהודה כדי לברר את מעמדו של החלוץ הצרפתי סדריק בארדון. גם חלוץ בית"ר ירושלים טוטו תמוז מצוי ברשימת השחקנים אותם רוצה נתניה לעונה הבאה ופנייה לבירור מעמדו טרם נעשתה לבית"ר וככל הנראה תיעשה בקרוב.

הבלם לואיס מרין, המסיים העונה את חוזהו בקבוצה לאחר שנתיים בקבוצה, זכה לאחרונה לפנייה מראשי המועדון המעוניינים להחתימו לשנתיים נוספות בקבוצה. השחקן עצמו נתן את הסכמתו בעל פה להמשיך ולשחק בקבוצה וזאת בניגוד לפירסומים על כך שמרין מעדיף לשוב למולדתו ולסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully