וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוארץ לשחקנים: נצחו את נתניה - קבלו משכורות

17.3.2008 / 17:31

יו"ר מכבי פ"ת אמר לשחקניו באימון: "יחד נצא מהמשבר". הפסד לקבוצה של עטר, והצ'קים יישארו במשרד של עמוס לוזון. בשלישי: יום גיבוש

באימון מכבי פתח תקוה היום (שני) לא הייתם יכולים לשמוע את הצעקות של המאמן גיא, התערבות של הדוד אבי או את הגחמות של הנשיא עמוס. בהנהלת הקבוצה החליטו שמעכשיו, עד הודעה חדשה, אין צעקות, צריך פשוט לעודד את השחקנים. "יחד נצא מהמשבר הזה", אמר להם היו"ר משה זוארץ. "כל אחד ייתן פה מאה אחוז באימונים, ישקיע ויתמוך. יש לנו מחר ארוחת גיבוש במסעדה לקראת נתניה ואחר כך נצא לסרט".

זוארץ, בהחלטה משותפת עם הנשיא עמוס לוזון, הבטיח לשחקנים ש"ניצחון על מכבי נתניה, והמשכורות יוצאות מההקפאה". כזכור, הנשיא איים לפני שבועיים, לאחר ההפסד הביתי לאשדוד, שאם השחקנים יפסידו הוא לא יחלק משכורות. השחקנים בירכו על כך: "אם הם לא מקפיאים לעצמם את המשכורות, גם לנו לא מגיע. כולנו באותה סירה". המשכורות היו אמורים לעבור לידי השחקנים אתמול (ראשון), אך לא יחולקו בשום מקרה לפני יום ראשון.

החלוץ רוביל סרסור חזר היום להתאמן, לראשונה זה חודש, עם כדור. השחקן חוזר בהדרגה לכושר אך לא יפתח כנראה בשבת מול נתניה. המגן נאור פסר לא יתאמן עם הקבוצה ביומיים הקרובים, באישור של המאמן גיא לוזון, בעקבות פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully