וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מתקרבת לידיו של מוני הראל

קרן שמש

17.3.2008 / 14:12

יו"ר האדומים עשוי לרכוש את הקבוצה ביחד עם אמנון ברזילי, שאמר: "כשהקבוצה תהיה שלנו צפויים שינויים רבים. מקומו של אף שחקן לא בטוח"

קבוצת מוני הראל מתקדמת לרכישת הפועל תל אביב. מקורבים לו"ר הקבוצה סיפרו כי הראל ואיש העסקים, אמנון ברזילי, מבעלי 'יפנאוטו', יבואני רכבי סובארו בישראל, עסוקים בימים אלה בבדיקות אחרונות לקראת הצעד הראשון לרכישת הקבוצה, נכון לעכשיו מבלי לערב משקיעים נוספים.

כזכור, קבוצת הניהול של הפועל תל אביב, בראשות מוני הראל אמורה לסיים את חוזה הניהול לאחר שלוש שנים ב-31 במאי השנה. "זה עניין של שבועיים עד שכל הדברים יסתדרו, ישנם כמה קשיים שמעכבים את נושא הקנייה. נכון לעכשיו מוני הראל ואמנון ברזילי קרובים לרכישת הקבוצה יותר מכל משקיע אחר שסמי סגול מנסה לגייס", טוען מקורב להראל ומוסיף, "זה עניין של תקציב וכמה כסף ישקיעו השניים. במידה והם לא יצרפו רוכש נוסף, הפועל תל אביב תתמודד עם תקציב נמוך מהרגיל, לפחות בשנה הקרובה".

ברזילי עצמו סיפר בביטחון כי הוא מאמין שהקבוצה האדומה תעבור לקבוצת הראל כבר בתחילת חודש הבא והוסיף כי השניים כבר חושבים על שינויים הכוללים שדרוג ושינוי סגל הקבוצה: "אני מאמין שתוך שבועיים הדברים יסגרו. אנחנו עושים את כל המאמצים לקנות את הקבוצה מה שיותר מהר. אנחנו עסוקים בבדיקות אחרונות, שכוללות מחשבות עתידיות על שדרוג הקבוצה. ברגע שהקבוצה תהיה שלנו צפויים שינויים רבים בסגל והיא תיבנה מחדש. מקומו של אף שחקן אינו בטוח".

השחקנים זכו היום ליום חופש מאימונים. ביום שלישי תחל הקבוצה בהכנות לקראת משחק התחתית מול מכבי הרצליה שיתקיים ביום שבת בבלומפילד. ברוך דגו, שסובל מכאבים בשריר הירך, צפוי לערוך בדיקות היום על מנת ולהעריך את חומרת הפציעה. מי שנמצא בספק לאימון ביום שלישי הוא דווקא מאמן האדומים אלי גוטמן, שסובל מכאבים בגבו. במידה ויידרש לנוח, עוזר המאמן יוסי אבוקסיס ומאמן הכושר רון ציבלין ימלאו את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully