וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי איים לקנוס את השחקנים אם יפסידו

17.3.2008 / 13:40

עוד אירוע חריג בחדר ההלבשה. ת'מבינקוסי פנטאני, כובש הצמד מול נתניה: "אלו השערים הראשונים שלי בקבוצה במסגרת הליגה, ואני מקווה שאכבוש עוד שערים"

מכבי חיפה

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בבוקר שאחרי הצמד שכבש מול מכבי נתניה, קיבל החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני מחמאות מהצוות המקצועי של מכבי חיפה. "זו הרגשה מצוינת להבקיע שני שערים, אני רוצה לנצח בשביל הקבוצה וחשוב לי להבקיע" אמר החלוץ לוואלה! ספורט. "אלו השערים הראשונים שלי בקבוצה במסגרת הליגה, ואני מקווה שאכבוש עוד שערים".

על הכעס של המאמן רוני לוי במחצית אמר: "רוני לוי ניסה לעורר אותנו, שיחקנו טוב בזכות זה. עכשיו אנחנו צריכים להתרכז במטרה, לסיים במקום השני בליגה ומשם להגיע לאירופה, כי לאחר שהודחנו מהגביע, ולא ניקח אליפות, נהיה חייבים להילחם על המקום שלנו". על ההרגשה שלו לאחר שני השערים שכבש אמר: "זו הרגשה מצוינת. אמרתי שאכבוש עשרה שערים עד סוף העונה, אבל כרגע אני לא מוכן להתחייב".

לוי, אגב, איים לקנוס את שחקני מכבי חיפה אם יפסידו למכבי נתניה. הדבר אירע בחדר ההלבשה של מכבי חיפה במחצית. כזכור, לוי צרח במהלך המשחק על השחקנים ואמר להם: "אני אעיף מכאן שחקנים הביתה". שחקנים בחיפה אמרו: "האיומים שלו בהחלטה עזרו. אם היינו מפסידים זה היה הסוף שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully