וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני אעיף מכאן שחקנים הביתה"

רוני לוי זעם על שחקני מכבי חיפה במחצית המשחק מול מכבי נתניה, השתולל בחדר ההלבשה ודרש: "תעלו ותנצחו את המשחק". הדברים עזרו, והירוקים ניצחו 0:2

מכבי חיפה

צילם וערך: יותם רונן

מכבי חיפה נראתה חיוורת מאוד במחצית הראשונה של משחקה הערב (ראשון) מול מכבי נתניה, אבל למחצית השנייה עלתה קבוצה אחרת, רעבה, שהגיעה במטרה לנצח את המשחק. הירוקים ניצחו 0:2 את הקבוצה המקומית, ניצחון שקירב אותם מרחק שלוש נקודות מהמקום השני.

"תתעוררו!"

במחצית השתולל המאמן רוני לוי, ביקר את השחקנים בצורה חריפה בחדר ההבלשה וצעק עליהם: "אני אעיף מכאן שחקנים הביתה אם לא תתעוררו. תתחילו לשחק כדורגל. אני לא רוצה לשמוע אף מילה. תעלו ותנצחו את המשחק".

המאמן לא תקף אך אחד מהשחקנים בצורה אישית אבל לא היה מרוצה מכך ששחקניו לא מרבים לבעוט לשער. שחקני הקבוצה ציינו אחרי המשחק שדבריו של לוי עשו את שלהם והפיחו אצלם הרבה מאוד מוטיבציה.

אחרי המשחק אמר לוי: "אנחנו קבוצה חדשה מבחינת הסגל וכל משחק שעובר מגבש את הסגל עוד יותר. שחקן כמו פאנטיני, שמגיע לקבוצה באמצע העונה, צריך זמן. כל השחקנים החדשים צריכים זמן ולפעמים לזמן הזה יש מחיר מבחינת התוצאות".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, אמר: "אנחנו רוצים כרטיס לגביע אופ"א ובליגה מגיעים לשם דרך המקום השני או השלישי. נכון לעכשיו יש שלוש קבוצות שנמצאות בצמרת הטבלה וגם במאבקי הגביע. לא משנה אם דרך הגביע או דרך הליגה, אנחנו רוצים כרטיס לאופ"א ואם נצליח להשיג אותו, עשינו את שלנו".

בעלי הקבוצה, דניאל יאמר, נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים:
"תרימו את הראש, לא קרה כלום. תשכחו מהמשחק הזה". כדי להרים את המוראל בקבוצה, יאמר החליט להזמין את השחקנים לארוחת בגיבוש בימים הקרובים.

שני נציגים של קלאב ברוז' הבלגית, סקאוט ואיש צוות מקצועי, הגיעו הערב לקופסה על מנת לעקוב אחר איתי שכטר. כבר לפני כחצי שנה ברוז' התעניינה בשכטר, אולם אז הוברר לה שלשחקן נותרה למעלה משנה עד סיום שירותו הצבאי. כעת, כשהוא עומד להשתחרר בעוד כחצי שנה, החליטו נציגים של ברוז' להגיע לארץ ולעקוב אחריו שוב. לשכטר, שבמשחק הערב היה חלש, יש חוזה בנתניה לשלוש שנים נוספות, ללא סעיף יציאה לחו"ל ובנתניה אמרו: "שכטר לא ישוחרר לאף קבוצה בארץ. אם תבוא הצעה באירופה נדרוש עבורו כשני מיליון דולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully