וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל ת"א: "אנחנו במאבק על החיים שלנו"

קרן שמש

16.3.2008 / 13:12

בוולפסון לא מרוצים מכך שגוטמן היה צריך להעיר את הקבוצה במחצית הניצחון על בני יהודה: "השחקנים צריכים להגיע לכל משחק מלאי אנרגיות"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל תל אביב התעוררה לבוקר של ניצחון עם רגשות מעורבים, מצד אחד היא זכתה בשלוש נקודות קריטיות אחרי הניצחון בשבת על בני יהודה (2:3), ומצד שני, עקב תוצאות שאר המשחקים, קרב התחתית מעולם לא חי וחם כל כך. בהפועל יודעים שאין מקום לשאננות מצד השחקנים ולפניהם משחקים לא קלים אותם הם חייבים לנצח. "אין מקום לטעויות, אנחנו חייבים רצף של ניצחונות, אנחנו במאבק על החיים שלנו, השחקנים צריכים להגיע לכל משחק מלאי אנרגיות ולנצח, לשחק טוב היישר מתחילת המשחק", אמר גורם במועדון.

בהפועל תל אביב לא מרוצים מהעובדה ששחקני הקבוצה זקוקים לשיחות קשות במחצית מצד המאמן בכדי להתעורר, וטוענים כי על הקבוצה להיות במוטיבציית שיא בכל רגע וזאת בשל המצב הרגיש אליו היא נקלעה. אלי גוטמן, מאמן האדומים שסובל מגב תפוס וכאבים קשים, בילה הבוקר (ראשון) בבית החולים. אמש עלה גוטמן למגרש עם זריקות לשיכוך כאבים, ולשמחתו מצא את המילים שיביאו לשינוי משחק האדומים במחצית השנייה. בפנייה אישית לשחקנים הוותיקים במועדון, וואליד באדיר ויגאל אנטבי, ביקש גוטמן להתעורר, "אם אתם מפסידים היום, אנחנו בסכנה ירידה, אם אנחנו נרד אתם תהיו חתומים על זה. תבינו אסור שמועדון גדול כמו הפועל תל אביב ייפול ככה. אתם חייבים להבין זאת".

גוטמן לא חסך ביקורת על תפקוד שאר השחקנים בקבוצה והביע אכזבה מצורת משחקם. "השיחה עם גוטמן עשתה משהו, היינו צריכים את הבום הזה, פתאום אתה מבין שזהו חייבים לנצח", אמר היום אחד השחקנים בקבוצה.

היום ומחר יזכו האדומים לחופש מאימונים וזאת לאחר שבהפועל הרגישו שהשחקנים סובלים מעומס עקב צפיפות המשחקים בשבוע האחרון. ביום שלישי תחל הקבוצה בהכנות לקראת המשחק התחתית החשוב מול מכבי הרצליה שיתקיים ביום שבת. ברוך דגו, שסובל מכאבים ברגלו, ייבדק היום על ידי רופא הקבוצה ד"ר משה לוינקופף, שיעריך את חומרת הפציעה. למרות שלא היה שותף למשחק אמש בהפועל מאמינים שהוא יהיה כשיר למשחק ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully