וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם במלאבס: המשכורות הוקפאו, זוארץ שוחח עם לוזון

16.3.2008 / 9:18

מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון שוחח עם היו"ר משה זוארץ אחרי התבוסה לבית"ר ירושלים, עמוס לוזון עמד בהבטחה. מחמאות לאוהד כהן

"ההפסד היה משפיל, אי אפשר שאוהד כהן ייקח על הכתפיים שלו את הקבוצה לבד". כך אמרו אתמול (שבת) שחקנים במכבי פתח תקוה לאחר ההפסד בטדי, 4:0 למוליכת הטבלה בית"ר ירושלים. לאחר ההפסד הייתה דממה באוטובוס. אפילו הנשיא עמוס לוזון, שממהר לצרוח על שחקניו בתום המשחק, לא עשה דבר מלבד להסתכל בעיניי השחקנים שנראו מבוהלים. "רק שלא נרד ליגה, אסור לתת לזה לקרות", אמרו, "אבל צריך לקחת הכל בפרופורציות. אתמול עלינו בהרכב עם עומר הדר, רועי בקל ועומר דמארי. בית"ר שלפה מהספסל את גל אלברמן ורומולו. זה עולם אחר. אם נפסיד לנתניה בבית, אנחנו חזק בתמונת הירידה".


אתמול, כזכור, הטיח עמוס לוזון ביקורת קשה על קבוצתו, ולא פסח גם על אחיינו שעומד על הקווים. בקבוצה הופתעו מאוד מדבריו של הנשיא שבפעם הראשונה העונה מבקר את המאמן באופן גלוי. לאחר המשחק שוחח גיא לוזון עם היו"ר משה זוארץ בנוגע למצב הקבוצה. השניים החליטו כי רק שקט תעשייתי יחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות. לגיא לוזון פחות מ-24 אחוזי הצלחה בקבוצה, וזה מבלי להחשיב את ההפסד בגביע המדינה. "צריך לומר תודה ליוסי מזרחי שהשאיר אותנו בליגה", הודו אתמול שחקנים בקבוצה, "ברור שלגיא יש חלק בכישלון, אבל לא רק הוא אשם. אנחנו קבוצה רכה וכבר לא מאיימת".


הנשיא עמוס לוזון, שהיה שותף לשיחה, כמו גם מנהל הקבוצה איציק לוזון, הורה להקפיא לשחקנים את המשכורות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט מיד לאחר משחק ההפסד הביתי לאשדוד בשבוע שעבר, הנשיא הבטיח לשחקנים שאם לא ינצחו שני משחקים ברציפות הם לא יקבלו משכורות. שחקנים אמרו על כך: "לא בריא להם לאיים במשכורות. אנחנו משתדלים ועושים הכל למען המועדון. כולם נמצאים עמוק בתוך הבוץ, ואף אחד לא מעכב את המשכורות שלהם". גם לאחר שהמשכורות יחולקו, יקוזז מהן "מענק שלילי" בגובה שלוש נקודות ליגה, עבור כל הפסד.


ביקורת רבה בקבוצה הופנתה כלפי משחק ההגנה הנרפה. ניצן דמארי, עומר הדר ורועי בקל הצעירים אכזבו את המאמן. הדברים כוונו בעיקר כלפי המגן אסמעיל עאמר, שלקראת הסיום הוחלף בחאבייר דירסאו משום שהרבה לעשות טעויות. "שש קבוצות מלבד בני יהודה מועמדות לירידה", אמרו בקבוצה. ננאד סאביץ' והיראקלי ג'פרידזה עשויים לעזוב בתום העונה, שאר הזרים צפויים להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully