וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "ידעתי שהשערים של יבוריאן עוד יבואו"

יצחק סולומון

15.3.2008 / 23:11

מאמן בני סכנין חגג את שער הניצחון של החלוץ שלו, אבל אמר: "מה שחשוב אצלנו זה המשחק הקבוצתי". מאיר כהן: "אנחנו חזק בתמונה"

לא מעט חיוכים נרשמו הערב (שבת) בסכנין, לאחר שהקבוצה הצליחה לצאת עם ניצחון חוץ יוקרתי בקרית שמונה, מקום בו הקבוצה המקומית הפסידה בו רק פעם אחד עד להערב. "אני שמח שהבקעתי את שער הניצחון", אמר איליה יבוריאן, שהבקיע נגד האקסית שלו. "אבל מה שיותר חשוב זה שהקבוצה ניצחה, ושלקחנו עוד 3 נקודות חשובות במשחק קשה וחשוב". שער הליגה האחרון של יבוריאן היה בניצחון 2:3 על מכבי תל אביב באצטדיון דוחא. מאז, במשך שלושה וחצי חודשים לא כבש החלוץ בליגה.

המאמן אלישע לוי, אמר לאחר הניצחון: "שיחקנו טוב, ובאנו מוכנים למשחק. כבר תקופה ארוכה שאנחנו משחקים לא רע. ניצחנו קבוצה טובה וחזקה, והייתי מרוצה מאוד מהדרך. זה ניצחון שמקדם אותנו מאוד בדרך לאירופה", אמר המאמן. "זו המטרה שלנו כעת ללא ספק. אני מניח שהמאבק יהיה עד הסוף". לגבי יבוריאן, שסוף סוף כבש, אמר לוי: "גם כשהוא לא כבש הוא תרם לקבוצה באלמנטים אחרים. מה שחשוב אצלנו זה המשחק הקבוצתי. לא הייתי מודאג כי ידעתי שהשערים שלו עוד יבואו".

שוער הקבוצה, מאיר כהן אמר: "עשינו ניצחון גדול, אנחנו חזק בתמונה, ואם הגענו עד לבאר, אין לנו כוונה לוותר על הכרטיס לאירופה. היום שיחקנו עם המון מוטיבציה. לא קל לנצח בקריית שמונה, כאשר הם זקוקים לנקודות בדיוק כמונו, ועובדה שחוץ מבית"ר אף קבוצה עוד לא ניצחה אותם בבית העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully