וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "גוטמן העיר אותנו במחצית"

קרן שמש

15.3.2008 / 22:58

קשר הפועל תל אביב אמר את הדברים לאחר ניצחון קבוצתו על בני יהודה, 2:3. אניימה על תגובת הקהל לשער שספג: "אני לא אשם בגול"

עומר רפאל

צילום ועריכה: יותם רונן

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, שסובל מכאבים עקב גב תפוס יכול סוף סוף להיות מרוצה. אולי לא מהדרך, אבל בתקופה לחוצה שכזו, חשובה רק התוצאה. הניצחון הערב (שבת) על בני יהודה, 2:3 היה הכרחי, ושחקני הקבוצה יצאו מחויכים מחדר ההלבשה. עוזר מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס, סיפר על המהפך של האדומים. "אם הייתם רואים את האסיפה של אלי במחצית, הייתם מבינים איך מסבירים לשחקנים שמדובר במחצית של עונה שלמה. במחצית הראשונה לא עשינו כלום, אבל אני שמח שמה שגוטמן אמר במחצית הצליח לשנות את התמונה".

אבוקסיס לא מייחס את הניצחון רק לשינוי הטקטי. "לפעמים משחקים עם חלוץ אחד ומנצחים, לפעמים משחקים עם שניים ומפסידים. אין נוסחה קבועה", אמר אבוקסיס, "העיקר הניצחון, שנותן לנו הרבה אוויר". הקשר שי אבוטבול חיזק את דברי עוזר המאמן: "גוטמן העיר אותנו במחצית, כמו שרק הוא יודע. אני לא רוצה להיכנס לתוכן דבריו, אבל לא היתה לנו ברירה אחרת, והיינו חייבים להתעורר".

וינסנט אניימה חידד ואמר: "גוטמן כעס עלינו בהפסקה, ומילא אותנו באנרגיות למחצית השנייה. אני שמח שהוא עשה זאת". עם סיום המחצית הראשונה, העביר גוטמן ביקורת לא קלה על תפקודם של השחקנים, והזכיר להם שזו ההזדמנות האחרונה לקחת את עצמם בידיים, ולעשות הכל בכדי שלא יירדו ליגה.

אניימה, שזכה לתגובות לא נעימות מקהל האדומים לאחר שספג את הגול הראשון אמר: "אני לא אשם בגול. מה יכולתי לעשות? יצאתי לכדור וניסיתי לתפוס אותו, אבל לא הלך לי". מחר יזכו שחקני הקבוצה ליום חופשי. ברוך דגו, שנכון לאימון המסכם ביום שישי היה אמור לפתוח במשחק היום, חש לא טוב וסובל מכאבים ברגלו עקב מתיחה, והוא ייבדק מחר על ידי רופא הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully