וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "בחיים גם מפסידים מדי פעם"

יצחק סולומון

15.3.2008 / 22:14

מאמן קרית שמונה לא לקח בצורה קשה את ההפסד לבני סכנין, ובקבוצה כבר חושבים קדימה. יניב לביא: "מקווים לחזור למסלול מול מכבי חיפה"

שוער קריית שמונה, שביט אלימלך, לא עבר מבחן כשירות לפני המשחק מול בני סכנין, ולכן המאמן רן בן שמעון ויתר על שרותיו היום (שבת), במשחק ההפסד לסכנין, 1:0. אלימלך כלל לא התלבש, ושוער המשנה של הקבוצה היה השוער השלישי, אוהד דוד מקבוצת הנוער של המועדון. מאמן הקריה, רן בן שמעון, אמר לאחר ההפסד לאתר הקבוצה: "לא היה משחק גדול של שתי הקבוצות. במחצית הראשונה היה קשה מאד לשחק כדורגל, קיבלנו גול שלא היה קשור למשחק. בחיים גם מפסידים מדי פעם. שתי הקבוצות מאד קרובות ביכולות שלהן, סכנין הבקיעה ממצב שהיה קשה להבקיע ממנו וזה הפך את המשחק".

בקרייה קיבלו באכזבה רבה את ההפסד, שהיה השני העונה. "חבל, זה משחק שהיינו צריכים לקחת בשיניים", אמר שחקן בקבוצה. "בהרבה משחקים הפגנו אופי, והיום לא. נקווה שההפסד לא יפגע בסיכויים שלנו להגיע לאירופה". בהפסקה שטף המאמן, בן שמעון, את השחקנים שלו וביקש מהם להתעורר. שחקנים בקבוצה התלוננו על הרוח החזקה שנשבה במגרש: "במחצית השנייה היינו בפיגור, ועוד שיחקנו נגד הרוח, מה שהקשה עלינו מאוד לחזור למשחק", אמר שחקן בקריה.

קפטן הקבוצה, יניב לביא סיכם: "בחצי הראשון לא שיחקנו טוב ולא היינו במשחק. סכנין באו יותר מרוכזים מאיתנו. בחצי השני חזרנו למשחק, אבל זה כנראה היה מאוחר מדי. הייתה לנו הזדמנות טובה לברוח להם במאבק לאירופה, ולא ניצלנו אותה, אבל יש לנו עוד מספיק משחקים, אפשר לסיים בין 4 הראשונות בטבלה, ואני מקווה שכבר במשחק הבא נגד מכבי חיפה נחזור למסלול".

בקבוצה התאכזבו מאוד מכמות הקהל שהגיעה היום לדרבי הקבוצות העולות, שעמד על כ-2,000 צופים בלבד. גורם בקבוצה עקץ: "כנראה שאם בית"ר ירושלים לא מגיעים לקריה זה כבר לא מספק את האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully