וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - מכבי חיפה: עטר חושב התקפה, קטן בסגל

עטר רוצה ניצחון רביעי העונה על חיפה (20:50, ערוץ 10) והסביר לשחקניו איך להשיג זאת. בכרמל מעריכים שקטן הפצוע יהיה כשיר

נתניה השלימה בשבת את הכנותיה לקראת המפגש הרביעי העונה מול מכבי חיפה. אחרי שניצחו חניכיו של עטר את חיפה ביום רביעי האחרון בגביע, ועלו לשלב רבע הגמר, חוזרים שחקני מכבי נתניה להתרכז בליגה. בנתניה רוצים לסגור עניין בפעם
הרביעית עם חניכיו של רוני לוי, ולהתבסס חזק במקום השני המוביל לאירופה.

עטר היה אמור לפתוח ביום ראשון בהרכב שפתח את המחצית השניה בגביע וניצח את חיפה, אולם התברר שלמאמן יש בעיה גדולה בקישור האחורי, משום שהקשר הצעיר אלמוג כהן סובל מקלקול קיבה, וכלל לא הגיע לאימון. כהן הצטווה על ידי רופא הקבוצה לנוח בביתו, ולאחר שנבדק היום (ראשון) על ידי הצוות הרפואי התברר כי יהיה כשיר להיכלל בסגל, אך ספק אם יפתח בהרכב. הקשר הקולומביאני חורחה לופז קאבז'רו יפתח ככל הנראה במקומו של כהן בהרכב. החלוץ אובודו אוקצ'ה, שלא פתח בשני המשחקים האחרונים ונכנס בדקות הסיום מול חיפה בגביע, מצוי אף הוא בתמונת ההרכב, כשהוא נאבק על חולצת ההרכב מול דלה ימפולסקי.

לפני האימון המסכם ערך המאמן ראובן עטר אסיפה טקטית והשחקנים צפו בקלטת ערוכה ממשחק הגביע של יום רביעי מול חיפה. עטר התעכב דווקא על שחקני הקישור וההתקפה של הירוקים, בעיקר על שתי ההזדמנויות בהן הגיע יניב קטן למצבי הבקעה ורק במזל הכדור לא עצר ברשת. עטר הזהיר את השחקנים מיכולותיו של קטן לבוא מאחור ולהצטרף לחלוצים: "ניצחנו אותם העונה שלוש פעמים, ואין לי ספק שהם יגיעו לחוצים וירצו לנצח אותנו, כדי לא להפסיד בפעם הרביעית. חיפה רוצה להציל את הכבוד שלה ובעיקר את העונה".

"אנחנו חייבים להיות מרוכזים וממוקדים ואסור לנו ללכת אחורה ולהזמין התקפות של חיפה", הוסיף עטר, "תחשבו כל הזמן רק על התקפה". המגן דדי בן דיין כבר מוכן למפגש הרביעי העונה מול מכבי חיפה: "אחרי הניצחון בגביע ביום רביעי חגגנו קצת, אבל מחכה לנו מפגש רביעי מול מכבי חיפה. כולם מכירים את היכולות של היריבה ונצטרך להגיע מרוכזים למשחק".

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, קלימי סבן, חורחה קאבז'רו (אלמוג כהן), אמייה טגה, דלה ימפולסקי (אוקצ'ה), תיירי טזאמטה, איתי שכטר, פרנסיס קיויו.

יניב קטן בסגל למשחק בנתניה

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, לא הרבה לשוחח עם שחקניו לקראת המשחק בנתניה. בקבוצה מניחים שהשחקנים מבינים את חשיבות המשחק, שניצחון בו עשוי לקרב את הקבוצה לגביע אופ"א. האימון אתמול התנהל באווירה מתוחה יחסית, כך לדברי שחקנים בקבוצה. "ההדחה מגביע המדינה בהחלט ניכרת על פניהם של השחקנים", אמרו בקבוצה.

יניב קטן ערך בשבת אימון חלקי אבל בצוות הרפואי מעריכים שיהיה בסגל למשחק הערב. קטן סובל ממתיחה בשריר האחורי של הירך, שאירע כתוצאה מעומס. אם לפני המשחק הוא יתלונן על רגישות, הוא יפתח על הספסל. דקל קינן ממשיך להתאמן עם הקבוצה בהדרגה ובשבוע הבא הוא ייכלל בסגל לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה. בקבוצה טוענים כי ייתכן והמגן רוני גפני, שנפצע בתחילת העונה, יהיה כשיר לפני סיום העונה משום שקצב ההחלמה שלו משביע רצון. גם גוסטבו בוקולי לא יהיה בסגל בגלל פציעה.

בקבוצה לא שוכחים את ההפסד ביום רביעי לנתניה, שהרחיק את הקבוצה צעד נוסף מאירופה. בחיפה טוענים כי התוצאה במשחק לא תשפיע על סיכוייו של ראובן עטר להגיע לקבוצה. בקבוצה קיימת הערכה שעטר יחתום בסופו של דבר על חוזה בנתניה, למרות שדניאל יאמר מהסס לגביו. "אסור לחשוב עכשיו על מאמן", אמרו שחקנים בקבוצה. "צריכים להתרכז במשחק הקרוב. ניצחון בנתניה ייתן לנו ולרוני הרבה אוויר לנשימה".

לוי, אגב, עדיין שוקל את ההצעה שקיבל מאבי לוזון, לאמן את הנבחרת האולימפית. בסביבתו של המאמן מעריכים שהוא מחכה גם להצעות מאירופה, על מנת לבחון אפשרויות אחרות בנוסף למכבי תל אביב שמעוניינת בו.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עמרי אפק, אלון חרזי (שי מימון), דייגו קרוסה, פיטר מסיללה; בירם כיאל, רנה לימה, ג'ובאני רוסו, יניב קטן (ליאור רפאלוב); ת'מבינקוסי פנטאני, רנאטו.

עדכון ראשון: 19:59, 15/03/08
עדכון אחרון: 11:03, 16/03/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully