וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין ג'ונס שוחרר מדטרויט

15.3.2008 / 12:44

הרץ האחורי של הליונס ייאלץ למצוא בית חדש. הפטריוטס איבדו עוד שחקן אחורי, כשיוג'ין ווילסון חתם בטמפה ביי. קלקו עובר לפילדלפיה

אחרי רנדל גיי ואסאנטה סמואל, ניו אינגלנד תיאלץ למצוא עוד שחקן קו אחורי באביב הקרוב, לאחר שגם יוג'ין ווילסון נטש אותה. ווילסון חתם בטמפה ביי על חוזה לעונה אחת, בן 1.8 מיליון דולר. הוא שיחק בתפקידים שונים בניו אינגלנד, כשהבאקנירס מתכוונים להשתמש בו כמגן פינה.

אחרי שנכנס לליגה כהבטחה גדולה, גם קווין ג'ונס, כמו שחקנים קודמים של דטרויט ליונס שהבטיחו ולא קיימו, יצטרך להמציא את עצמו מחדש, לאחר ששוחרר מהאריות. "אנחנו עושים הכל כדי לקחת החלטות נכונות ולבנות את הקבוצה שלנו בצורה הטובה ביותר", אמר המאמן רוד מארינלי. ג'ונס נבחר במקום ה-30 בדראפט 2004, אבל פציעות ומגבלות שונות העמידו את הקריירה שלו על קצת מעל 3,000 יארד (750 בלבד בממוצע לעונה). נכון לעכשיו, טאטום בל צפוי להיות הרץ הפותח של הליונס.

ניסיון מעניין של פילדלפיה, שמביאה את התאקל ההגנתי דן קלקו לשחק כ...פולבק. קלקו היה שותף לטבעות האליפות של ניו אינגלנד ושל אינדיאנפוליס. הוא פתח שלוש פעמים בלבד בהרכב, בניו אינגלנד ב-2003/04. סן פרנסיסקו שיחררה את הקוורטרבק טרנט דילפר, יוסטון החתימה את הרץ האחורי כריס בראון, ששיחק עד העונה בטנסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully