וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: לא שאנן, סטראט

אתר שוטר

14.3.2008 / 19:25

הצלה של שוער מכבי ראשל"צ, יוליאן סטראט, הביאה ניצחון גדול לקבוצתו, 25:26 על נס ציונה. הפועל ראשל"צ ואס"א הביסו את יריבותיהן

אתר שוטר מדווח על תוצאות המחזור ה-18 בליגת העל בכדוריד. הדאבליסטית, מכבי ראשון לציון, הצליחה לגבור בתום מותחן על נס ציונה המפתיעה בבית העליון. הפועל ראשון לציון ואס"א תל אביב הביסו את בני הרצליה ומכבי תל אביב, בהתאמה.

א.כ נס ציונה - מכבי ראשל"צ 26:25 (16:9)

המשחק החל בצורה שקולה, אבל לחיצה על הדוושה של האורחים נתנה להם הפרש של שבעה שערים בהפסקה. המחצית השנייה נפתחה במומנטום כתום כשבדקה ה-44 שערים של אייל שור ומריו סריץ' הורידו את ההפרש לארבעה שערים בלבד, 21:17. נס ציונה צימקה לשני שערים בלבד, 25:23, שמונה דקות לסיום. המתח נמשך כשראשון לציון כמעט איבדה את המשחק עם אוסף טעויות, אך הצלה ענקית של יוליאן סטראט בשער, הביא לצהובים את הניצחון בסיום.

גל אברהם הוביל את הצהובים עם שמונה שערים, יואב נאמן הוסיף חמישה משלו. בצד המפסיד היו אלה ברק פריד ואייל שור שהובילו את מסכת הכובשים עם שישה וחמישה שערים בהתאמה.

הפועל ראשל"צ - בני הרצליה 23:36 (12:15)

לאחר ההפסד המביש בשבוע שעבר לנס ציונה, האדומים ידעו כי הם נמצאים בנקודת אל חזור. הפעם האדומים לא נתקלו בקשיים מיוחדים. ג'ון אנוצ'ה הוביל את האדומים עם תשעה שערים, טל בלכר ושחר מיארה הוסיפו חמישה כל אחד. בצד המפסיד היה זה אקס הפועל, דימה ינדוביצקי, שבלט עם 11 שערים.

אס"א ת"א - מכבי תל אביב 24:38 (11:17)

אחרי הולכה צהובה 3:4, אס"א עשתה ריצה של 0:6. דקה לסיום המחצית נפצע רוני גבאי מאס"א ונשלח לבית החולים לטיפול. פציעתו לא פגעה במונמטום של אס"א, ששלטה ביד רמה במשחק. אלכס זדיץ' הוביל את אס"א עם 12 שערים, דן מירקוס הוסיף שישה שערים משלו. אצל המפסידים היו אלה גיא בסקין ואוריאן ליפץ שהבקיעו חמישה שערים כל אחד.

עירוני פ"ת - ארזים ר"ג 29:43 (16:21)

בפתח תקווה בלט יניב ליפשיץ עם תשעה שערים, ברק רוזליס הוסיף שבעה משלו. מנגד, אצל ארזים בלטו כרגיל שני הזרים של הקבוצה, אקה אייזק בלט עם עשרה שערים כשמיד אחריו הוסיף אמי צ'וקאמיקה תשעה משלו.

במשחקים נוספים שנערכו במחזור ניצחה רמה"ש את הקרייתים 20:24 לאחר שהובילה 10:11 במחצית. דורון בן עטייה וטונדי עבדולראשיד הובילו את רמה"ש עם שבעה שערים כל אחד. קרית שרת חולון גברה על הפועל ר"ג 25:26, לאחר שרמת גן הובילה במחצית 14:12. לאורחים היו טענות קשות כלפי השיפוט שהיה במשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully