וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-מכבי פ"ת: הימור מוצלח?

הטוטו הוציא את המשחק מהטופס בגלל יחסי הכוחות, בבית"ר ינסו להצדיק את הבחירה. לוזון עשוי לעלות עם ארבעה קשרים אחוריים

לאחר שני ניצחונות חוץ בשבוע האחרון, הראשון בליגה על מכבי חיפה (0:1) והשני באמצע השבוע בגביע מול אחי נצרת (0:3), חוזרים שחקניו של יצחק שום למגרש הביתי ומארחים מחר (שבת, 19:10) את מכבי פתח תקוה שנמצאת בתקופה לא קלה.

בבית"ר ניסו לשמור את המתח לקראת המשחק למרות הפער ממכבי נתניה השנייה ובעיקר לאור היריבה שלא מושכת הרבה תשומת לב. גם החלטתה של מועצת ההימורים לספורט להוציא את המשחק מטופס הטוטו לא תרמה לבית"ר לשמור על המתח לקראת המשחק, אבל דווקא המאמן יצחק שום העיר את שחקניו והסביר להם את חשיבות המשחק.

לרשותו של יצחק שום יעמוד סגל מלא כולל צמד המגנים כריסטיאן אלברז ויואב זיו שחזרו מהשעיה ממשחק הליגה האחרון, ודוד אמסלם ושמעון גרשון שאומנם נכללו בסגל המשחק בחיפה, אך לא נטלו חלק בגלל שלא היו כשירים במאת האחוזים.

את ה-11 שלו לא קבע המאמן גם באימון המסכם שהתקיים היום בבית וגן וההתלבטות שלו היא בעיקר בחוליית הקישור. בהגנה צפוי יואב זיו לחזור לעמדת המגן השמאלי ואילו תומר בן יוסף ימשיך לקבל קרדיט למרות חזרתו של גרשון לסגל. חזרתו של זיו להרכב תגרום לכך שעידן טל יחזור לעמדתו המקורית בקישור, מה שיגרום ליצחק שום לוותר על אחד משחקני הקישור. הבחירה לא קלה כלל עבור המאמן. שלושת הקשרים- אבירם ברוכיאן, גל אלברמן ומיכאל זנדברג כבשו במשחק הגביע בנצרת, וההחלטה מי מבין השלושה ירד לספסל תתקבל רק סמוך לשריקת הפתיחה.

בהתקפה עושה הרושם כי רומולו ובן שושן ימשיכו לשתף פעולה ואילו החלוץ הפרואני סזאר ויזה ימשיך לשבת על הספסל כשהשבוע הודיעו בהנהלת הקבוצה כי אין כוונה להשאיר את השחקן בעונה הבאה, מה שמן הסתם יגרום לו לראות יותר ספסל מאשר דקות משחק.

בתום האימון היום הגיעו מספר אוהדים לשוער טברקטו קאלה, העניקו לו פרחים והביעו בו תמיכה על הראיון שנתן בתחילת השבוע בו נגע בנקודות פוליטיות.

הרכב משוער: טברקטו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, דרק בואטנג, גל אלברמן, עידן טל, אבירם ברוכיאן (מיכאל זנדברג), עמית בן שושן, רומולו.

לוזון עשוי לעלות עם ארבעה קשרים אחוריים

שחקני מכבי פתח תקוה שוחחו במהלך השבוע בחדר ההלבשה על ההיבט הפסיכולוגי. "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. משהו השתנה בראש", אמרו שחקנים בקבוצה. שחקן אחר הוסיף: "מועצת ההימורים תיפול בגדול עם ההחלטה שלה (הוציאה את הקבוצה מהטוטו, א"י). נוציא בטדי לפחות נקודה".

הקשר הניגרי פליקס אובוקה לא יפתח בהרכב מחר משום שהוא מציג יכולת לא טובה באימונים. השחקנים מאמינים ששובו של הברזילאי חאבייר דירסאו אמור להקנות להם יתרון במרכז השדה. לפי האימונים, גיא לוזון צפוי לעלות למשחק עם הרכב שכולל ארבעה קשרים אחוריים: בלסינג קאקו, רועי בקל, סולי צמח ודירסאו. לירן כהן ישחק מאחורי אוהד קדוסי. בעמדת המגן השמאלי, נאור פסר יחליף את קובי גנון שהורחק במחזור שעבר.

המאמן הקרין היום באימון קלטת של המשחק בין בית"ר לאחי נצרת, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה (3:0 לבית"ר). לוזון הדגיש בפני השחקנים את החשיבות של משחק אגרסיבי ונוקשה. בשני האימונים האחרונים, אתמול והיום (שישי), לא שוחח המאמן עם השחקנים על מצב הקבוצה.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, נאור פסר; בלסינג קאקו, רועי בקל, סולי צמח, חאבייר דירסאו, לירן כהן; אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully