וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צפוי להציע לרוסו וחרזי לפרוש

14.3.2008 / 15:11

הבעלים רוצה להמשיך במדיניות השבחת הצעירים. כזכור, הקרואטי נוטה לעזוב בעקבות רוני לוי. למאמן הוצעו 80 אלף דולר תמורת האולימפית

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, צפוי להציע לקשר ג'ובאני רוסו ולבלם אלון חרזי לפרוש בסוף העונה, ולקבל תפקיד במועדון. הקרואטי לא צפוי להמשיך בקבוצה בעונה הבאה בגלל ההודעה של רוני לוי על סיום כהונתו בתום העונה, והוא עשוי לקבל את תפקיד הסקאוט. במועדון עדיין לא הוחלט האם להציע לחרזי תפקיד ניהולי או מקצועי. אחת האפשרויות שעלתה היא שחרזי ישמש מנהל קבוצה או עוזר מאמן. נבדקת האפשרות להציע לו גם תפקיד ניהולי אחר.

במועדון הסבירו היום: "אחת הסיבות ששחר צפוי להציע להם לפרוש היא הרצון שלו להשביח שחקנים צעירים". רוסו וחרזי, תופסים לא פעם את המקום של שי מימון, דקל קינן, מור דהאן, ליאור רפאלוב ובירם כיאל. הבעלים מעוניין להמשיך במדיניות ההשבחה שלהם, שהתחיל רוני לוי.

רוסו עצמו נראה מאוד מדוכדך באימון אתמול. "הוא ישב ובהה בדשא במשך חצי שעה, הוא פשוט בדאון", אמרו בקבוצה. גם יניב קטן נראה שבור, ייתכן וזה בגלל ההחמצות מול מכבי נתניה.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, הציע בשבוע שעבר לרוני לוי לאמן את הנבחרת האולימפית. בהתאחדות טוענים כי ההצעה הכספית נמוכה לאין שיעור ממשרת מאמן הבוגרים (ללוי הוצע כ-80 אלף דולר לעונה). ייתכן ולוזון ישוחח פעם נוספת עם לוי, במטרה להציע לו חוזה משודרג. בהתאחדות מעריכים מאוד את עבודתו של המאמן.

שחר עצמו יחליט בימים הקרובים מי המועמד המועדף עליו לאימון הקבוצה. בין השמות שהוזכרו: רן בן שמעון, גיא לוי, אלי אוחנה וניר קלינגר. סיכוייו של ראובן עטר לאמן את הקבוצה קלושים. במהלך העונה התבטא שחר לא פעם כי הוא לא מתלהב משיטת המשחק של מאמן נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully