וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-סכנין: לפצות את הקהל

יצחק סולמון

14.3.2008 / 13:02

אחרי שני מפגשים מאופסים מוקדם יותר העונה, ירצו שתי העולות החדשות למצוא את הרשת אחת מול השניה, ולשפר עמדות בדרך לאירופה

מאמן עירוני קריית שמונה, רן בן שמעון, ביקש מחניכיו לעשות סוויץ' בראש ולשכוח את הגביע, ערב משחק הליגה מול בני סכנין (שבת, 17:00), שיכול לחזק את מעמדה של הקבוצה בקרב על הכרטיס לאירופה. בן שמעון תידרך את ההרכב הצפוי לעלות, שאמור להיות ההרכב הרגיל, שכן לקריה אין פצועים או מורחקים.

בן שמעון הקרין לחניכיו קטעי וידאו של סכנין, אולי כדי שסוף סוף יבקיעו שער לרשתו של מאיר כהן, שכן שני המשחקים הקודמים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו מאופס ללא שערים.

השוער שביט אלימלך והקשר עבאס סואן יחזרו אל ההרכב, לאחר שקיבלו מנוחה באמצע השבוע במשחק הגביע מול קריית אתא, בעקבות פציעותיהם בשבת שעברה מול בני יהודה. סואן יחליף את עמנואל אמנגוואה. גם אמיר נוסבאום, שקיבל מנוחה שלשום, יחזור להרכב על חשבונו של מאור פרץ.

ההתלבטות היחידה של בן שמעון תהיה בהתקפה, האם לתת אשראי לירו בלו, שעלה מהספסל וכבש במשחק האחרון, על חשבונו של וויאם עמאשה שפתח בהרכב. הקפטן יניב לביא: "הנקודות חייבות להישאר בקריית שמונה. הוכחנו העונה שאנחנו קבוצה עם אופי, ואני מאמין שזה יתבטא גם נגד סכנין".

שני שחקני הקריה, שגרים בסכנין וגדלו בקבוצה, עבאס סואן וסאלח חסארמה, ימתינו לקבוצת האם שלהם לדרבי פרטי. סואן אומר בכל הזדמנות: "חתמתי בקבוצה שהכי רצתה אותי", ועוקץ שבסכנין לא עשו יותר מדי מאמצים להחזיר אותו הביתה ממכבי חיפה.

בקריה אומרים שאחרי השיא מול בית"ר ירושלים מורגשת ירידת מתח אצל האוהדים. "אולי פשוט נגמר להם הכסף", אמר ספק בצחוק ספק ברצינות גורם בקריה. בקבוצה מקווים שלמרות זאת המגרש יהיה מלא.

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, אמיר נוסבאום, יניב לביא, סלאח חסארמה, ברק בכר, עבאס סוואן, פיטר אופוריקוואיה, גואל צ'ירסאווה, גיא צרפתי, יובל אבידור, וויאם עמאשה (ירו בלו).

לוי: "לא אכפת לי שייגמר 4:4"

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, קיים הבוקר את האימון המסכם לפני המשחק מול קריית שמונה. גם לרשותו של לוי יעמוד הרכב מלא, כולל ליאו קרופניק, שנעדר מהאימון אתמול עקב מחלה, אך היום התאמן כרגיל.

לוי, שהקרין לחניכיו קטעי וידאו של קריית שמונה, הבהיר לחניכיו: "אנחנו הולכים לנצח כדי לנצח את המשחק. זה לא יהיה קל, הם קבוצה ביתית מובהקת, אבל אם אנחנו רוצים להיות בתמונה לאירופה, אנחנו חייבים לנצח בקריית שמונה".

אחרי שמאור בוזגלו ואיליה יבוריאן היו על סף עזיבה בחלום ההעברות בינואר, האיש בחדשות הוא הקשר ג'ון קולמה, שעשוי לעזוב בסיום העונה. בסכנין חוזרים ומדגישים כי לקולמה חוזה לעונה נוספת. "כל מי שרוצה את קולמה יצטרך לדבר איתנו. בינתיים אף אחד לא פנה", אומרים בסכנין.

איליה יבוריאן, שלא כבש כבר למעלה משלושה חודשים בליגה, יתקבל בקריה בכבוד מלכים. בקריית שמונה לא שוכחים את תרומתו האדירה בעונת העלייה, לפני שחתם לשלוש שנים בסכנין. יבוריאן מקפיד לומר בכל הזדמנות, "קריית שמונה זה הבית השני שלי".

יושב ראש סכנין, מאזן גנאים, אומר: "אני אסתפק בתיקו, אבל לא אכפת לי שייגמר 4:4 כפיצוי לקהל על שני המשחקים הראשונים שהסתיימו ללא שערים. הכי חשוב שהקהל ייהנה ויעודד בצורה ספורטיבית".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully