וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: הרכב מנצח לא מחליפים

אריק רחמיאן

14.3.2008 / 11:46

מכבי נתניה תפגוש בפעם הרביעית את מכבי חיפה ביום ראשון וראובן עטר לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב שניצח בגביע. אמייה טגה ייפתח

ביום ראשון מכבי נתניה תנסה להשיג ניצחון רביעי העונה על מכבי חיפה ולסגור סוויפ עונתי על הקבוצה של רוני לוי. המאמן הנתנייתי, ראובן עטר, מתכונן לעלות למשחק בקופסא עם אותו הרכב ששיחק במחצית השניה במשחק הגביע מול הירוקים. בקבוצה מעיר היהלומים משתדלים לשים בצד את הגביע ולהתרכז בהשגת המקום השני בתום העונה.

המשמעות היא שאמייה טגה, שחזר לא מכבר מפציעה, יפתח בהרכב על חשבונו של טל מעבי, שלא הרשים ביום רביעי ואילו הקשר הקולומביאני חורחה לואיס קבאז'רו ימשיך לשבת על הספסל. ראובן עטר התייחס למעמדו של הקולומביאני בקבוצה: "חורחה עדיין לא השתלב מספיק טוב בקבוצה. לפעמים זה לוקח זמן, לקחתי זאת בחשבון".

המאמן הוסיף והתייחס למשחק מול הירוקים: "ברור שזה לא הולך להיות משחק קל. קשה לשחק מול כל קבוצה בהפרש של 4 ימים ומול מכבי חיפה זה עוד יותר קשה. כולם ראו את האיכויות שלה במחצית הראשונה של המשחק בגביע, בהפסקה אמרתי לשחקנים שלי שיגידו תודה שהם לא בפיגור". קפטן הקבוצה, לירן שטראובר, הוסיף: "זה לא הולך להיות קל ונגיע מוכנים למשחק. חיפה קבוצה מצויינת אבל אנחנו מתרכזים במשימות שלנו ומאמינים שאפשר לנצח גם ביום ראשון".

"יאמר לא התייחס לסוגיית עטר ביום שלישי"

סוגיית המשך עבודתו של ראובן עטר ממשיכה להעסיק את אוהדי מכבי נתניה ובעיקר אצת השחקנים עצמם. כעת מתברר שביום שלישי קיימה הנהלת הקבוצה ישיבת עבודה אצל יאמר בבית בהרצליה וכבר אז הועלה שמו של הקשר ג'ון קולמה, אותו עטר רוצה לעונה. יאמר, שעפ"י גורמים בכירים במועדון, לא התייחס להמשך עבודתו של עטר בפגישה, נתן אור ירוק לפתוח במגעים עם השחקן וקבוצתו כדי להביא אותו לקופסא בעונה הבאה.

גורם בכיר במועדון אמר בנושא: "העובדה שיאמר נתן אור ירוק להבאתו של קולמה וביקש להמתין לאחר הגביע, מלמדת על קו המחשבה של הבעלים באשר להמשך עבודתו של עטר בעונה הבאה". באימון המסכם צפוי עטר לבחון את האפשרות של שילובו של הקולומביאני בהרכב. בצהריים ערכה הקבוצה אימון נוסף, במהלכו הקרין עטר קטעים בפני השחקנים ממשחק הגביע נגד מכבי חיפה. עטר התעכב על משחק ההתקפה של קבוצתו, מפני שלא הצליחה להגיע למצבים רבים במשחק. ביום שבת תערוך הקבוצה את האימון המסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully