וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת תקיים משחק חגיגי לזכרו של עזמי נסאר

יצחק סולומון

14.3.2008 / 9:58

נבחרת כוכבי המגזר תגיע לעילוט למשחק הוקרה לזכרו של מאמן נצרת ונבחרת פלסטין לשעבר. חילו: "רצינו להביא את נבחרת פלסטין"

במכבי אחי נצרת בדקו אפשרות להביא למשחק חגיגי בעילוט את נבחרת פלסטין ביום השנה למותו של מאמן נצרת ונבחרת פלסטין לשעבר, עזמי נסאר. בשל סיבות ברורות, ירד הנושא מהפרק, ואחי נצרת תארח ב- 25 בחודש את נבחרת כוכבי המגזר הערבי, באצטדיון בעילוט, למשחק הוקרה לזכרו של נסאר.

חבר הנהלת הקבוצה, ומחזיק תיק הספורט בעיריית נצרת, אחמד חילו, אומר: "רצינו להביא את נבחרת פלסטין כי עזמי אימן שם. יותר נכון נבחרת פלסטין רצו מאוד לבוא. הם התקשרו המון פעמים וביקשו שנבדוק את הנושא. הם רצו להיות שותפים למשחק כזה, כי יש להם המון כבוד לעזמי. עשינו כמה בדיקות, והבנו שאין מצב שהם יוכלו להיכנס לארץ, לכן ירדנו מהרעיון".

את נבחרת המגזר הערבי יאמן ידידו של נסאר, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שלמה שרף. ידיד אחר, יעקב בן חמו, ישפוט את המשחק, שיהיה במעמד בני משפחת נאסר. כזכור, לפני שנה הלך נסאר לעולמו, לאחר מאבק קשה בגידול שהתגלה בראשו.

אחמד חילו: "המשחק יהיה מסורת לזכרו של עזמי נסאר, ומדי שנה נקיים אותו. הבטחנו למשפחתו כי לעולם לא נשכח אותו, ואנחנו מתכוונים לכבד את ההבטחה. בשנה הבאה אינשאללה נביא קבוצה מאירופה לכאן".

במקביל, נבנתה באצטדיון בעילוט מסלעה מיוחדת, שבמרכזה הוצב פוסטר ענק של עזמי, בגודל 12X5 מטר. "אף אחד לא יכול לפספס את התמונה של עזמי. ככה לעולם לא ישכחו אותו", אומר אחמד חילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully