וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילי קריסטל ושילינג בטלים בשישים

14.3.2008 / 1:27

שחקן הקולנוע חגג את יום הולדתו ה-60 במדי היאנקיז, ומתח את פול מאהולם בטרם יצא בסטרייקאאוט. שילינג בחוץ לפחות לחודשיים

חלום חייו של בילי קריסטל היה לשחק בקבוצתו האהובה, ניו יורק יאנקיז. אתמול (חמישי) הוא אכן עשה זאת, לאחר שחתם בפסים ליום אחד ועלה לחבוט במדיהם במשחק טרום העונה נגד פיטסבורג. הוא הצליח להגיע לספירה מלאה מכובדת, 3-2, נגד פול מאהולם, בטרם הוצא בסטרייקאאוט. זו הייתה הפעם היחידה במשחק שבה עלה קריסטל לחבוט. בשל החתימה הסנסציונית של קריסטל התמלא המגרש, כשגם חברו רובין וויליאמס בין הצופים. הוא לבש את חולצה מספר 60, לכבוד יום הולדתו ה-60 שיחול היום.

צרות גדולות בהגשה של בוסטון. קורט שילינג הושם ברשימת הפצועים ל-60 יום, בשל פציעה בכתף. זה היה רישום פורמלי בלבד, מכיוון שהוא היה ידוע וברור לכולם, אבל ההשלכות של ההוצאה של שילינג מהמשחק לפחות לחודשיים גדלות בעקבות פציעה של ג'וש בקט. האס של הרד סוקס, שהיה הגורם המרכזי לזכייתם בוורלד סירייס אשתקד, סובל מפציעה בגבו, ולא יגיש במשחק הפתיחה של העונה בטוקיו, ב-25 בחודש נגד אוקלנד.

קבוצה אחרת שסובלת מבעיות של המגיש שלה היא טמפה ביי דוויל רייז, שחוששת לבריאותו של סקוט קאזמיר. קאזמיר סובל מפציעה במרפקו, אולם ביום חמישי זרק 33 פעמים, ונראה כי הוא מתחיל להתאושש מהמטרד שפקד אותו מה-25 בפברואר. עדיין לא ברור אם יגיש במשחק הפתיחה של הקבוצה ב-31 במרץ בבולטימור.

davidr@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully