וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפש תואר אישי

14.3.2008 / 7:30

אחרי שהבטיח כמעט בוודאות אליפות עם בית"ר, רומולו צריך לחשוב על תואר מלך השערים. כמה הוא יבקיע מול מכבי פ"ת

משחק מספר 56: אנדר/אובר (1) רומולו (בית"ר ירושלים) 1.80, 2.20, 4.20

חלוצה של האלופה והמוליכה רומולו הגיע בקול תרועה רמה לישראל. כולם בבירה ידעו לשבח את יכולת ההבקעה המצויינת של החלוץ הברזילאי התמיר, שהגיע מקבוצת פורטו אלגרה. רומולו, שגם שיחק במיינץ הגרמנית וכן בעוד מספר קבוצות ברזילאיות כגון: בוטאפוגו, גויאש סאו פאולו ועוד, לא הרשים בתחילת דרכו. זה נראה אפילו כעוד 'פלופ'.

אלא שכבר במחזור השני נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, הפך רומולו במו רגליו וראשו את התוצאה והביא ניצחון 1:2. הוא כבש את שער השיוויון ובישל לברק יצחקי את השני. במחזור השלישי נגד הרצליה הוא כבש צמד וכבר כל הדיבורים עליו לפני הפכו ללא רלוונטיים. הוא הוסיף עוד שער במחזור הרביעי וצמד במחזור החמישי.

השערים הבאים שלו היה במחזורים העשירי וה-11. בכך סיים רומולו סיבוב ראשון טוב מאוד עם שמונה שערים. בסיבוב השני הוא קצת דעך עם שלושה בלבד (מחזור 16 נגד אשדוד, מחזור 20 נגד קרית שמונה ומחזור 22 נגד הפועל כפר סבא).

ביום שבת תארח מכבי פתח תקווה באצטדיון ה'אורווה' את האלופה שבדרך. רומולו לא כבש במחזור הקודם, אבל סמואל יבואה כן עשה זאת ובכך עקף אותו בטבלת מלך השערים עם 12 כיבושים. אם החלוץ הברזילאי רוצה מעבר לתארים הקבוצתיים גם תואר אישי, הרי שהוא חייב לחזור ולהבקיע. שישה מתוך ה-11 שלו הובקעו בחוץ.

אם אתם סבורים שהוא לא יבקיע, סמנו אחד ואולי תזכו ביחס של 1.80. שער אחד יניב לכם יחס של 2.20. אם אתם חושבים שהוא ישחזר את ההצלחה שלו מהמשחקים נגד מכבי הרצליה ומ.ס אשדוד, כלומר יבקיע צמד, או אפילו יפתיע עם שלושער ומעלה, אתם מוזמנים לסמן 2 בטופס. דבר שכזה יזכה אתכם ביחס לא מבוטל של 4.20. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully