וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמה בדרך לנתניה

אריק רחמיאן

13.3.2008 / 21:58

ראובן עטר מאוד רוצה לראות את הקשר לובש צהוב בעונה הבאה וזה הביע נכונות להגיע. המו"מ עם סכנין על העברתו יתחיל בשבוע הבא

מכבי נתניה פנתה היום (חמישי) ליושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, וביררה עמו את האפשרות להעביר לשורותיה בעונה הבאה את הקשר הקולומביאני ג'ון קולמה. מאמן נתניה, ראובן עטר, המעריך מאוד את השחקן, היה זה שביקש מראשי המועדון לעשות מאמצים להביא את הקשר לקבוצה. קולמה עצמו הביע נכונות לעבור וככל הנראה בשבוע הבא ייפתח משא ומתן להעברתו לקבוצה מעיר היהלומים.

כבר בחלון ההעברות בינואר עשתה נתניה ניסיון להעביר את קולמה לשורותיה ואז פנתה הקבוצה לסוכנו של השחקן, ג'קי דהאן, וביררה את האפשרות כשהשחקן עצמו נתן אור ירוק לכך. עם זאת, אז הדברים לא התאפשרו בעיקר בשל העובדה שסכנין סירבה לשחררו. כזכור, לשחקן חוזה חתום גם לעונה הבאה בסכנין. מאזן גנאים התייחס לשאלת קולמה כבר לפני שבועיים ואז אמר: "קולמה חתום אצלנו לשנה הבאה ואין לנו שום כוונה לשחררו. ידוע לנו שנתניה רצתה אותו בינואר, אני אישית פניתי לקובי בלדב ושאלתי האם נעשתה פנייה לשחקן ואז בלדב הכחיש".

השחקן עצמו מקפיד להגיע בשבועות האחרונים לקופסה ולצפות במשחקיה של נתניה ונראה שחלק מרצונו לעבור היא העובדה שחברו הטוב, הקשר הקולומביאני חורחה קבאז'רו, משחק בקבוצה כמו גם הסיכוי הגדול לכך שנתניה תשחק בעונה הבאה בגביע אופ"א.אגב קבאז'רו, הקשר הקולומביאני התייעץ עם קולמה לפני שחתם וזה המליץ לו בחום להגיע וסיפר דברים חיוביים על נתניה.

ובעניינו של עטר, בנתניה אומרים הערב שישנו לחץ עצום ביממה האחרונה על הבעלים דניאל יאמר, לשבת עמו ולהחתימו לעונה נוספת. שחקנים בקבוצה אף אמרו בגלוי שהיו רוצים לראות את עטר ממשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. אותם שחקנים הזכירו את הפארסה הגדולה בעונה שעברה, עד לחזרתו של עטר, כשנתניה ניסתה להחתים את ג'ון גרגורי, טון קאנן ולואיס פרננדס, ובסופו של דבר החתימה את אלי גוטמן שהחזיק מעמד 5 מחזורים.

כזכור, יאמר החליט להמתין לסיום שני מפגשיה של נתניה עם מכבי חיפה ותיכנן לשבת איתו רק לאחר מכן, אבל נראה שהניצחון אתמול קירב את חידוש חוזהו, כשהפעם כנראה שמדובר יהיה בחוזה ארוך טווח. היום התנהלה שיחה ארוכה בין השניים, בעיקר סביב הניצחון על מכבי חיפה והעלייה לשלב רבע גמר הגביע וגם על ההיערכות למשחק הרביעי העונה מול הירוקים, ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully