וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל מרוצים: "הניצחון הגיע בזמן ובמקום, מכל הבחינות"

קרן שמש

13.3.2008 / 19:32

בהפועל ת"א שיחררו הרבה לחץ אחרי הניצחון על הפועל ב"ש בגביע, אבל בשבת ממתינה להם בני יהודה. ארבייטמן הגיש תלונה במשטרה

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון לקראת משחק התחתית מול בני יהודה בשבת. המאמן אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס נראו מחויכים לאחר הניצחון הדרמטי 0:1 על הפועל באר שבע בשמינית גמר הגביע. "הניצחון הזה היה חשוב מאוד, זה שיחרר לחץ אצל כולם, יוסי מרגיש שהשחקנים הביאו לו את הניצחון במתנה, אחרי הפה הגדול שפתח לנדאו. הניצחון הזה היה בזמן ובמקום הנכון מכל בחינה", אמר גורם במועדון. לפני האימון שוחח גוטמן עם שחקניו וביקש להרגיע את ההתלהבות והשמחה מהניצחון אמש והעלייה לרבע גמר גביע המדינה. גוטמן דרש מהם להתרכז ולחשוב רק על המשחק הקרוב מול בני יהודה.

שחקני ההרכב הראשון ערכו אימון שחרור ואילו שאר השחקנים ערכו אימון מלא בסיומו ערך גוטמן אימון טקטי קצר. בהפועל מודעים לבעיית העייפות והעומס אצל חלק מהשחקנים וגוטמן לוקח בחשבון שינוי בהרכב המוכר לקראת המפגש מול הזהובים בשבת. בזמן האימון צעק אחד האוהדים לעברו של שי אבוטבול, "הניצחון אתמול חשוב, אבל המשחק בשבת חשוב יותר". אבוטבול מצידו השיב, "צודק, מה שנכון נכון". ברוך דגו שסובל מכאבים זכה היום למנוחה. אלין טופוזאקוב שנפצע אמש בשפה התחתונה, נלקח לבית החולים תל השומר, קיבל טיפול רפואי ושפתו נתפרה. השניים צפויים להיות כשרים למשחק בשבת.

ארבייטמן הגיש תלונה במשטרה

שלומי ארבייטמן, שמכוניתו הושחתה על ידי אלמונים, הגיש הבוקר תלונה במשטרה. החלוץ שכבש את שער הניצחון במשחק הגביע מול הפועל באר שבע, סבל מחום וכאבים בבוקר המשחק, היום הוא כבר חש בטוב וצפוי לפתוח בשבת. מחר תערוך הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק מול בני יהודה, "הניצחון אתמול חשוב, אבל אסור בשום פנים לפספס את המשחק בשבת, מדובר במשחק חשוב יות.", אמר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully