וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון חוזר, היישר לספסל

אסף שקד

13.3.2008 / 19:26

בלם בית"ר שהחלים מפציעה, לא יפתח בהרכב במשחק מול מכבי פ"ת בשבת. עידן טל לא מקל ראש ביריבה: "אין דבר כזה משחק בטוח"

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן היום (חמישי) לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה. לרשותו של יצחק שום יעמוד סגל מלא למשחק מול הלוזונים, כששמעון גרשון ודוד אמסלם שלא שותפו בשני משחקי הליגה האחרונים בגלל פציעה, ערכו אימונים מלאים והם יהיו כשירים. כמו כן יחזרו מהשעיה צמד המגנים כריסטיאן אלברז ויואב זיו, שלא שותפו במשחק הליגה האחרון. הסגל המלא אמור לגרום לשום לא מעט כאבי ראש, לאחר שבמשחק הגביע ביום שלישי כבשו שלושת הקשרים, ובנוסף, הציג עידן טל יכולת טובה בעמדת המגן השמאלי.

שמעון גרשון צפוי לפתוח גם השבוע על הספסל, ואילו תומר בן יוסף, שעושה עבודה מצוינת במשחקים בהם השתתף, עשוי לקבל קרדיט גם השבת. בעמדת המגן השמאלי צפוי יואב זיו לחזור להרכב, וחזרתו להרכב תגרום לעידן טל לחזור לקישור מה שיאלץ את שום לוותר על אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג, או גל אלברמן.

עידן טל התייחס למשחק הקרוב מול ואמר: "אנחנו לא מתעלמים מאף אחד. אין דבר כזה משחק בטוח, ואנחנו צריכים להתייחס אל המשחק בשיא הרצינות. כל קבוצה רוצה לנצח את בית"ר. זה לא יהיה משחק קל, אבל אני חושב שבמיוחד בבית, בלי להמעיט מהיכולת שלהם, הדברים תלויים יותר בנו".

על הגרלת הגביע ביום שני, אמר הקשר: "מן הסתם, אני מעדיף לקבל את אחת הקבוצות הפחות טובות על הנייר, קבוצה שלא נמצאת בליגת העל. העיקר שנחזור לשחק בטדי, כי כבר נמאס לנסוע למשחקי חוץ בצפון. לא לשכוח שיש לנו עוד אפשרות להגריל את קריית שמונה בחוץ".

בתום האימון הגיעו שחקני הקבוצה למתנ"ס בית הכרם שם חגגו עם ילדים חולי סרטן את חג הפורים. לאחר הביקור, אמר עידן טל: "אני שמח שיכולנו לשמח את הילדים האלה שחיי היום-יום שלהם לא קלים ולא פשוטים. כשחקני כדורגל זה חלק מהתפקיד שלנו וחובתנו להחזיר לאוהדים ולקהילה שבזכותה אנחנו מתקיימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully