וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מתחילה לדבר בשישיות

12.3.2008 / 23:25

קבוצתו של אברהם גרנט הביסה את נועלת הטבלה דרבי 1:6 וצימקה את הפער מהיונייטד לשלוש נקודות. פורטסמות-בירמינגהאם 2:4

שלושה משחקי השלמה מהמחזור ה-29 התקיימו הערב (רביעי) בפרמיירליג, ולמזלו של מנג'ר צ'לסי, אברהם גרנט, היריבה של הכחולים הפעם הייתה הקבוצה הגרועה ביותר בתולדות הפרמיירליג - דרבי קאונטי, שהובסה בסטמפורד ברידג' 6:1 וראתה את פרנק למפארד מבקיע רביעייה. פורטסמות, מעודדת מהעלייה לחצי גמר הגביע האנגלי, המשיכה במגמה החיובית וניצחה 2:4 את בירמינגהאם, שמסתבכת בתחתית. אסטון וילה ומידלסברו נפרדו בתיקו 1:1 מאכזב מבחינת חניכיו של מרטין אוניל.

צ'לסי - דרבי 1:6

אחרי ההפסד לבארנסלי ברבע גמר הגביע האנגלי, צ'לסי הייתה חייבת קבוצה להתפרק עליה והיא לא יכלה לקבל את נועלת הטבלה, דרבי, בעיתוי יותר מתאים מזה. החגיגה של הכחולים החלה בדקה ה-27, כשפרנק למפארד הוכשל ברחבה והבקיע בקלות את הפנדל. ההתקפה של השער השני בדקה ה-42 התחילה גם היא אצל למפארד, אבל הכדור עבר אצל לא מעט שחקני התקפה עד שנהדף בסופו של דבר לסלומון קאלו, שהבקיע בקלות והעלה ל-0:2.

בדקה ה-57 ניקולס אנלקה חתך מצד שמאל לכיוון הרחבה, ושלח כדור נוח ללמפארד, שכבש משני מטרים והשלים צמד. שחקני ההתקפה של צ'לסי המשיכו ליהנות מחופש פעולה ובדקה ה-64 אנלקה ניסה לכבוש את הרביעי, אבל החמיץ באחד על אחד מול השוער - ג'ו קול היה שם כדי להשתלט על הריבאונד ולכבוש. שתי דקות לאחר מכן למפארד השלים שלושער עם נגיחה לחיבורים. זה לא הספיק לו, ובדקה ה-72 למפארד השלים רביעיה חלומית והפעם מבישול של ג'ו קול. ההגנה של צ'לסי הרשתה לעצמה לצאת לחופשה קצרה וג'ונס ניצל את זה כדי להבקיע שער כבוד לדרבי בדקה ה-73.

פורטסמות - בירמינגהאם 2:4

המשחק הזה נפתח בקצב מסחרר, כאשר פומפי הובילה 0:2 כבר בדקה השמינית מצמד של ג'רמיין דפו. זה התחיל בדקה החמישית עם פנדל מוצלח שהושג בעקבות נגיעת יד של שחקן בירמינגהאם ברחבה. שלוש דקות לאחר מכן שוערה של בירמינגהאם מייק טיילור עצר שני נסיונות של מונטארי ובארוש, לפני שדפו השתלט על הריבאונד השני וכבש מעשרה מטרים. עברה לה דקה בלבד, ופאבריס מואמבה סיים קרן של בירמינגהאם בשער מקרוב, והחזיר את האורחים לחיים. בדקה ה-39 בירמינגהאם השוותה ל-2:2 מכדור חופשי מוצלח של סבסטיאן לארסון השבדי מ-16 מטר. הסקנדינבים המשיכו להשפיע על המשחק הזה וארבע דקות בתוך המחצית השנייה היה זה האיסלנדי של פורטסמות הרמן הריאדרסון שסיים מהלך שהחל בבעיטה חופשית וכבש מקרוב את השלישי. נוואנקו קאנו שם את החותמת על המשחק הזה עם שער בדקה ה-90, שהביא לפורטסמות שלוש נקודות יקרות ומקום שביעי בליגה. בירמינגהם נותרה במקום ה-17, נקודה אחת בלבד מעל בולטון והקו האדום, ועוד עם משחק עודף.

אסטון וילה - מידלסברו 1:1

וילה, שעד לא מזמן חלמה על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, ממשיכה לאבד מומנטום. הבורו עלו ליתרון מפתיע יחסית בדקה ה-22, כשסטיוארט דאונינג ניצל טעות קשה בהגנה של וילה וכבש את השער הראשון במשחק. בדקה ה-73 המארחים זכו לכדור עונשין מ-11 מטרים, וגארת בארי הישווה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully