וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר הגביע: באר שבע - הפועל ת"א

קרן שמש

12.3.2008 / 20:49

מאמן הפועל ת"א חושף מהי התוצאה האהובה עליו אחרי הניצחון על באר שבע בגביע. לנדאו מתלונן: "חשוב שהשופטים יהיו מרוכזים"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

כמה אכזר הוא הכדורגל. הפועל באר שבע שלטה היום (רביעי) במשחק שמינית גמר הגביע מול הפועל תל אביב, אך בסופו של דבר הודחה מהמפעל, אחרי שנוצחה 1:0 משער בהארכה של שלומי ארבייטמן.

"אין לנו זמן לחגוג"

בהפועל תל אביב מאמינים כי הניצחון וההעפלה ישחררו לחץ אצל השחקנים. "אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היינו מפסידים. היינו חייבים את הניצחון הזה ואני שמח שהשגנו אותו. עכשיו הראש במשחק בשבת מול בני יהודה", אמר אחד השחקנים.

למרות הניצחון, בהפועל לא מרוצים מצורת המשחק והיכולת החלשה של השחקנים. גוטמן נראה עצבני, אבוקסיס מאוכזב, ויגאל אנטבי, שהציג יכולת משחק חלשה גם הפעם, והשוער וינסנט אניימה, עם ביטחון עצמי מוגזם ומיותר, לא עשו להם חיים קלים. בהפסקה ניסו גוטמן ועוזרו לעורר את השחקנים וביקשו מהם להתרכז ולשחק חכם, אך נראה כי אלה בחרו להישאר רדומים על הדשא. "זה לא פשוט לשחק טוב בלחץ כזה, חייבים לקטוע רצף של הפסדים וזה כל הזמן בראש שלך, לכן הניצחון כל כך חשוב", אמר אחד השחקנים.

שלומי ארבייטמן, גיבור המשחק, התעורר לבוקר לא פשוט. כתובות נאצה רוססו על רכבו שהושחת, חום גופו עלה והוא אינו חש בטוב. גוטמן החליט ברגע האחרון על שינוי בהרכב ובחר להשאיר את ארבייטמן לנוח על הספסל ולהעלות במקומו את פאביו ג'וניור. ארבייטמן ישב על הספסל וחיכה להזדמנות שהגיעה בנגיחה בדקה ה-102. "לא התעסקתי עם מה שקרה בבוקר", אמר ארבייטמן בסיום. "הראש שלי היה אך ורק במשחק. ידענו שבגביע אין משחקים קלים, ובמחצית שנייה הם פתאום נתנו גז ובאמת שיחקו טוב, אבל מה זה משנה עכשיו, הכי חשוב זה שעברנו שלב, ולא חשוב איך. לא אכפת לי את מי לפגוש בשלב הבא, מי שבא ברוך הבא".

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, נראה מאושר בסיום, למרות היכולת הרעה של קבוצתו. "סוף סוף 0:1 קטן, אם היה לי את זה בדרבי הייתי מאושר", אמר גוטמן, "צריך לדעת לעבור שלב, ובבאר שבע זה לא פשוט. אנחנו קבוצה שצריכה להמשיך ולהיאבק במאבקי התחתית ומה שהיינו צריכים לעשות זה לעבור שלב. אין לנו זמן לחגוג כי ביום שבת מחכה לנו משחק חשוב נגד בני יהודה".

אגב, לפני המשחק בחר גוטמן לנצל את דבריו של לנדאו על יוסי אבוקסיס על מנת לדרבן את חניכיו ואמר להם להביא ניצחון ליוסי. "הניצחון הוא סוג של נקמה קטנה. ברור שאבוקסיס שמח שלנדאו הפסיד, במיוחד אחרי הפה הגדול שפתח", אמר אחד השחקנים.

אוהדי הפועל באר שבע השליכו אבנים על אוטובוס אוהדי הפועל תל אביב וגרמו לו נזק.

לנדאו: "שיחקנו ברמה גבוהה"

מאמן הפועל באר שבע, גילי לנדאו, נראה מאוכזב מאוד בסיום. למרות זאת, הוא בירך את קבוצתו לשעבר. "ברכות להפועל תל אביב", פתח לנדאו, "היינו הרבה יותר טובים, שיחקנו ברמה גבוהה, אבל פורטונה, אלילת המזל, לא הגיעה היום למשחק. עליתי במערך של שלושה בהגנה, המשמעות שלחצנו חזק ושיחקנו התקפי. מבחינתי זו אכזבה גדולה. נמסר לי גם שפסלו לנו שער חוקי, וזה מאכזב. חשוב שגם השופטים יהיו הרבה יותר מרוכזים. אין ספק, המועדון הזה שווה ליגת העל".

בהמשך התייחס לנדאו לדברים הקשים שאמר היום לתקשורת על יוסי אבוקסיס. "נער הייתי וגם זקנתי", אמר לנדאו, "אני לא עוד אחד בכדורגל הישראלי. כשאני אומר משהו, צריך להקשיב. שחקני מפתח חושבים שהם גדולים יותר מהמשחק עצמו, הם מתעסקים במה שהם לא צריכים ורוקחים מזימות ללא הרף. כולם צריכים לעצור ולהקשיב לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully