וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני כפ"ס לא רצו לאוהדים, המתיחות חזרה

12.3.2008 / 17:07

האוהדים קיללו את לויטה ולירון זרקו, השחקנים: "הם גמרו איתנו. בושה". מכה לאוחנה: גונזלבאש ייעדר שלושה שבועות. מחמאות למליקסון

מתיחות בין אוהדי הפועל כפר סבא לשחקני הקבוצה, שחלקם בחר להתעלם מהקהל בסיום המשחק מול עירוני ראשון לציון אתמול (שלישי), בו ניצחה כפ"ס 4:5 באופן דרמטי. כזכור, בין הצדדים כבר שררה מתיחות העונה, לאחר שמספר שחקנים, בניהם בן לוז, לא הגיעו להודות לקהל. רק לאחר שיחה בין הבלם דגלאס דה סילבה לנציגי האוהדים, יושרו ההדורים. "לא נרוץ לקהל, הוא חזר לקלל", אמרו שחקנים בקבוצה. "האוהדים ניבלו את הפה על לויטה, זרקו ושחקנים נוספים. הם גמרו איתנו, בושה איך שהם מתנהגים. מקללים ואחר כך מצפים שנודה להם".

האוהדים טוענים כי לירון זרקו הוא זה שעומד בראש המרד נגדם. שחקנים בכפר סבא טוענים כי לא רצו להודות לקהל משום שהוא המשיך לקלל במהלך המשחק, במיוחד לאחר השער הרביעי שספגה הקבוצה. אחד השחקנים העיד הבוקר כי מדובר בהתארגנות של מספר שחקנים, שלא יודו לקהל גם במשחקים הקרובים בעקבות הקללות.

בלי קשר, בקבוצה החמיאו למאור מליקסון שנראה כי התאושש מהפציעה וחזר לעצמו. מליקסון שהבקיע צמד נראה מאושר בסיום ושחקנים בקבוצה אמרו עליו: "ההתקדמות מאוד חשובה לקריירה שלו. הוא רוצה לחזור בעונה הבאה למכבי חיפה וצריך להוכיח את עצמו".

המאמן אלי אוחנה התבשר הבוקר כי המגן לירודיאו גונזלבאש ייעדר שלושה שבועות לפחות בעקבות מתיחה ברצועה הפנימית של הברך. מי שצפוי להחליף אותו כעת בעמדת המגן השמאלי הוא עידן שום. אלירן סיימון, יעוזה אבובקרי ואביחי ידין, שמחלים מפציעה, יילחמו על שני מקומות בקישור האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully