וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: אחי נצרת - בית"ר ירושלים

אסף שקד

12.3.2008 / 11:51

עידן טל מביט הלאה לאחר הניצחון 0:3 על אחי נצרת בגביע: "עברנו שתי הגרלות לא קלות". בית"ר תבקר בשדרות

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בית"ר ירושלים התעוררה לבוקר שמח לאחר ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה. אמש (שלישי), סימנה אלופת המדינה "וי" נוסף בדרך אל הדאבל ובקבוצה היו מרוצים שהמשחק עבר באופן חלק ללא בעיות מצד הקהל, ובמיוחד ללא הפתעה על כר הדשא.

"במשחקים מהסוג הזה אתה יכול להיעקץ וזה היה הפחד שלנו במחצית", מספר עידן טל על המשחק, "הייתה לנו מחצית ראשונה לא כל כך טובה וכמובן שלנצרת הייתה אפשרות לגנוב שער ולקחנו את זה בחשבון. בפתיחת המחצית השנייה עלינו הרבה יותר מפוקסים וגמרנו את המשחק. אני שמח שגם המשחק הזה מאחורינו. עברנו שתי הגרלות לא כל כך קלות בחוץ, אני מקווה שבשלב הבא המזל בהגרלה יאיר לנו פנים ושנשחק בבית".

מי שזכה לשבחים רבים זהו הקשר אבירם ברוכיאן, שהיה נייד מאוד על המגרש ואף כבש שער מרהיב ביופיו. הקשר קיבל ביממה האחרונה המון פרגונים הן מחברים לקבוצה והן מאוהדים, אך למרות זאת הוא מעדיף לשמור על צניעות ולא להתראיין בכלי התקשורת. שמעון גרשון ודוד אמסלם, שלא שותפו אמש במשחק, ערכו מיד לאחר שריקת הסיום אימון אישי בן חצי שעה ביחד עם דרור שמשון על מנת להיכנס לכושר משחק. השניים צפויים להיות כשירים למשחק הליגה ביום שבת מול מכבי פ"ת.

מחר בשעה 16:00, תגיע הקבוצה באופן מלא למתנ"ס בית הכרם על מנת לחגוג יום הולדת עם ילדים חולי סרטן מעמותת "זכרון מנחם". כמו כן, תחזק בית"ר ירושלים בשבוע הקרוב את הקשר שלה עם העיר שדרות כשביום שבת יצאו שני אוטובוסים מלאי אוהדים מהעיר מוכת הטרור לאצטדיון טדי. ביום שני תגיע הקבוצה באופן מרוכז לביקור בשדרות ומשם ימשיכו השחקנים לבית החולים ברזילאי באשקלון. על כל האירועים הללו אחראית מנהלת השיווק של הקבוצה, קרן פניג'ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully