וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר התיק נגד רנדי מוס

11.3.2008 / 23:40

רייצ'ל וושינגטון, שהתלוננה כי מוס תקף אותה בינואר, הסירה את התביעה. פיצג'רלד האריך חוזהו באריזונה, אלכסנדר שוקל עתידו בסיאטל

בקשת התביעה שהועלתה נגד רנדי מוס, התופס של ניו אינגלנד פטריוטס, לפני הסופרבול הוסרה והתיק נסגר. רייצ'ל וושינגטון בת ה-35 מפלורידה התלוננה כי מוס תקף אותה בתחילת ינואר, ואף מילאה טפסי תביעה בבית משפט. מוס עצמו הודה כי וושינגטון נפצעה במהלך דין ודברים ביניהם, אבל הכחיש שעשה זאת בכוונה תחילה. בכל מקרה, הוא לא יועמד לדין, כשהסיבות שבגינן הסירה התובעת את כתב התביעה עדיין לא ידועות.

כצפוי, ימשיך התופס לארי פיצג'ראלד באריזונה. הקרדינלס פתחו את הארנק והגישו לפיץ חוזה עצום של 40 מיליון דולר לארבע שנים, מתוכם, שימו לב, 30 מיליון בכסף מובטח, פעולה לא שגרתית ב-NFL. זו הייתה בשורה משמחת לפיצג'רלד, שחתם ומייד טס לחופשה בדרום אמריקה.

אחרי הגעתם של טי ג'יי דאקט וג'וליוס ג'ונס לסיאטל, שון אלכסנדר לא מרגיש בטוח. הרץ האחורי שהיה MVP של הליגה ב-2005 עשוי למצוא את עצמו בקבוצה אחרת. "אנחנו עומדים לדבר עם הסיהוקס על מעמדו של אלכסנדר, אם בכלל, בקבוצה", אמר סוכנו, ג'ים שטיינר, "כשהנושא העיקרי יהיה סיטואציית הרצים בה". אלכסנדר בן ה-30 חווה נסיגה גדולה ופציעות ב-2006 וב-2007, ולא בטוח שניצי הים יעשו הכל כדי להשאירו בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • רנדי מוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully