וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-קרית אתא: אלימלך ייעדר

יצחק סולומון

11.3.2008 / 15:23

רן בן שמעון ייאלץ להסתדר בלי השוער הראשון שלו במשחק הגביע, דני עמוס יחליפו. בקבוצה חוששים משאננות (ומנקמה של אוהד אלגרבלי)

שוער איתוראן קריית שמונה, שביט אלימלך, לא ישחק מחר (רביעי) במדי קבוצתו במשחק שמינית גמר גביע המדינה מול מכבי קריית אתא מהליגה הארצית. כזכור, נפצע אלימלך בדקות הסיום של המשחק בשבת מול בני יהודה. צילום שעבר השוער הראה כי אינו סובל מכל חבלה, אך המאמן רן בן שמעון החליט לאפשר לו מנוחה, ושוער המשנה, דני עמוס, יחזור לשער.

המאמן בן שמעון ביקש מחניכו להגיע מרוכזים למשחק, והבהיר שאסור לזלזל ביריב מהליגה הארצית. הוא הזכיר את בית"ר שמשון, שהדיחה בסיבוב שעבר את מכבי תל אביב, והבהיר לחניכיו: "הכל תלוי בנו".

מלבד אלימלך, לרשותו של בן שמעון יעמוד סגל מלא. בקבוצה מקווים שהאוהדים יגיעו לאיצטדיון בהמוניהם ויתמכו בקבוצה, על אף שעל הנייר מדובר במשחק פחות אטרקטיבי.

מי שעבורו המשחק יהיה זה מפגש מיוחד זה אוהד אלגרבלי, אשר גדל בקריית שמונה ואף שיחק בתחילת העונה במועדון, אך הושאל בחלון ההעברות בינואר למכבי קריית אתא. אלגרבלי כבש השבוע שער בכורה בקבוצתו החדשה, כשקריית אתא הפסידה בטדי 2:1 מול הפועל ירושלים.

לפני כחודש סיכם המאמן רן בן שמעון את המשך העסקתו בקבוצה בעונה הבאה, בלחיצת יד עם יושב הראש, איזי שירצקי. בשבועות האחרונים הוזכר שמו של בן שמעון בנבחרת הצעירה של ישראל, במכבי חיפה ובמכבי תל אביב. ההערכה היא כי שירצקי לא יעמוד בדרכו כדי להתקדם, אבל היו"ר רוצה להתחיל בהכנות לעונה הבאה, לכן ביקש ממאמנו להודיע לו עד סוף החודש לאן מועדות פניו. כשנשאל בן שמעון בנושא, אמר כי אינו חושב על כך, משום שכל מחשבה בעניין זה תסיט אותו מהנושא העיקרי, שהוא הצלחת הקבוצה בעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully