וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל ת"א: לא לרדת יותר נמוך

קרן שמש ואייל בן יעקב

11.3.2008 / 15:24

לקראת המשחק בבירת הנגב (ד', 18:00, 5+ לייב), שחקניו של גוטמן ינסו לעצור את המומנטום השלילי. גילי לנדאו: "זה משחק רגיל בשבילי"

הפועל תל אביב ערכה היום (שלישי) אימון מסכם לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע, . לאחר ההפסד האחרון במשחק הדרבי, מנסים בקבוצה לשמור על אופטימיות ומקווים לחזור עם ניצחון. "ברור לנו שהפסד יעשה לקבוצה לא טוב, אנחנו חייבים לשבור את רצף ההפסדים ולחזור לנצח. הדרבי מאחורינו ואנחנו חושבים קדימה, יש לנו עבודה קשה", אמר אחד השחקנים. בימים האחרונים מתאמנת הקבוצה עם כדורים שונים, איתם תשחק מחר במשחק, ובקבוצה ביקשו להרגיל את השחקנים לתחושה השונה של הכדור.

המאמן אלי גוטמן לא ערך אימון טקטי לשחקנים ולא הרבה בהערות יום לפני המשחק, ובקבוצה עדין לא יודעים מי יזכה לשחק בהרכב הראשון, באסיפת השחקנים לפני תחילת האימון הודיע גוטמן לשחקניו כי הוא לא מתכוון לתרגל הרכב, וכי כל שחקן בקבוצה צריך להיות מוכן כאילו הוא פותח מחר. "יש לי עוד דברים לשקול ולכן בחרתי לא לתרגל הרכב", אמר המאמן לשחקניו והוסיף: "אנחנו נמצאים בסוף העונה, במקום שבו מכל משחק אין דרך חזרה. אני רוצה שתביאו את כל האנרגיות למשחק, תיהנו ותודו על כך שאתם מתפרנסים מהתחביב שלכם. זה דבר גדול וזה לא קורה לכל אחד, תעריכו את זה, אני רוצה לראות את זה".

למרות אווירת המסתורין, גוטמן לוקח בחשבון כל תסריט אפשרי למשחק מחר, ובסוף האימון תרגל את חניכיו בבעיטות עונשין מהנקודה הלבנה. בהפועל מאמינים כי גוטמן יעלה מחר עם ההרכב שאיתו עלה במשחקים האחרונים, אולי בשינוי קל. עמרי קנדה, שסובל מכאבים עקב פציעתו, צפוי לשחק.

לנדאו: "זה אתגר גדול, אני דרוך"

הפועל באר שבע, שסוחבת על גבה שק לא קטן של צרות בליגה, תנסה לשים את הכול בצד ולהפתיע את מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות. מעבר לרמת העניין הרגילה שיש במשחק, כמובן קיימת התוספת שמגיעה מהעבר הטעון שחולק מאמן הפועל ב"ש, גילי לנדאו, עם קבוצת נעוריו, הפועל ת"א.

יניב אלול המוצהב הוא השחקן היחיד שלא יעמוד לרשותו של לנדאו. את המשחק יאבטחו כ-100 שוטרים ו-75 סדרנים. הקופות ייפתחו ב-14:30 עם הכרטיסים שיישארו מהמכירה המוקדמת. השערים של האצטדיון ייפתחו בשעה 16:00. ילדים משדרות יוזמנו לאירוח מלא במשחק, ולפניו ייערך טקס מיוחד לשחקנים מצטיינים של מחלקת הנוער.

לנדאו אמר לפני המשחק: " אני דרוך. אנחנו משחקים מחר נגד מחזיקת הגביע שנתיים ברציפות, ויהיה זה אתגר גדול עבורנו להתמודד נגדה. ניצחון מחר יכול להמשיך ולמנף את היכולת שלנו בליגה, שהיא הלחם והחמאה עבורנו".

"10,000 איש ימלאו מחר את וסרמיל, וזה לבדו צריך להגביר את המחויבות שלנו. כמובן שלאוהבי הפיקנטריה יש את הסיפור של חזרתו של אלי גוטמן לוסרמיל לאחר תקופה יפה שם, ואת גילי לנדאו שפוגש את הפועל ת"א. בשבילי לא מדובר בעוד משחק רגיל. כמו שראינו היום בגביע הכל פתוח, ונקווה שהפתעה תהיה הפעם מנת חלקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully