וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר, תכין חליפה

11.3.2008 / 14:36

מקורות במכבי חיפה טוענים שלשחר חשובה מאוד ההופעה החיצונית של מאמנו. בחיפה כועסים על רנאטו בגלל שאינו מופיע לשיעורי אנגלית

מידע למועמדים: בשביל לאמן בעונה הבאה את מכבי חיפה, תצטרכו להצטייד לא רק בהבנת המשחק, ניסיון מוכח וכימיה עם השחקנים, אלא בז'קט, עניבה, ובעיקר מראה חיצוני מהודר. במכבי חיפה החלו בימים האחרונים לדבר על המועמד הבא של יענקל'ה שחר לתפקיד המאמן, אבל סיפרו שהבעלים פסל מספר מועמדים בשל ההופעה החיצונית שלהם. "המסר שמאמן כדורגל משדר הוא התדמית של המועדון כולו. יענקל'ה לא מוכן לקחת מאמנים שלובשים טריינינג", אמר בכיר במכבי חיפה לוואלה! ספורט.

במכבי חיפה, מסתבר, לדעת לאמן זה חשוב, אבל חייבים גם לדפוק הופעה. גם לרוני לוי זה היה חשוב, ולכן הוא נאלץ לשנות בעונה החולפת את תדמיתו. "הוא הביא לכאן תרבות אחרת, משהו שלא היה קיים בארץ", העידו במועדון על המאמן. "פתאום במשחקים נגד חיפה מאמנים שהיו לובשים טי שירט הגיעו עם חליפות. הם ידעו שזה מאוד מעניין את יענקל'ה. רוני בעצמו שינה את הסטייל שלו בשביל המועדון. בהתחלה זה היה בשביל הבעלים, אחר כך הוא כבר התרגל".

במהלך אחת השיחות הפנימיות, כך סיפרו השבוע, עלה שמו של ראובן עטר כמועמד. אחד מהבכירים בחיפה זרק לחלל האוויר: "במשחקים של נתניה הוא לובש טריינינג של ריאל מדריד, נגדנו הוא בא מכופתר, גם פרדי דוד אותו סיפור".

בחיפה סיפרו שאפילו עוזרו של לוי, סלובודאן דראפיץ', נהג לשנות את ההופעה שלו בגלל "הרצונות של יענקל'ה". "אחרי שהוא השתנה, מאמנים קינאו ברוני. מאמנים אמרו לנו 'לא יכול להיות שרוני יבוא ב'ארמני', ואנחנו נבוא בחולצה פשוטה. זה מוריד אותנו ברמה". בחיפה אמרו השבוע שאם ייבחר מועמד שאינו עומד בקריטריונים, הוא יצטרך להתאים את עצמו לסטנדרטים החדשים. אז אולי זאת הסיבה שבחיפה רצו להחתים מאמן זר?

ובנושא קצת אחר: בחיפה כועסים על השחקן הברזילאי רנאטו. הסיבה: השחקן לא מגיע תקופה ארוכה לשיעורי האנגלית שהקבוצה מממנת לו. בחיפה ציפו מהשחקן שיעשיר את הידע שלו בשפה האנגלית, אבל בגלל התקופה הלא טובה בה הוא נמצא, הוא החליט להתחמק. "השחקנים יוצאים בערבים אבל לא לוקחים אותו, כי הוא לא יכול לתקשר איתם. אם הוא היה הולך לשיעורים, הוא היה מתאקלם מהר יותר", אמרו. המועדון מימן לשחקן עוזרת בית, שמגיעה פעמיים בשבוע לביתו. "הוא היה משאיר ערימות של כלים בבית, מישהו היה צריך לעזור לו". ההערכה היא שרנאטו זקוק לעוד קצת זמן בשביל להתאקלם. אם זה לא יקרה, הוא יעזוב בעונה הבאה לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully