וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכת הגומלין

11.3.2008 / 8:10

בפינת המומנטום, אורן קורנפלד מזהה איזה קבוצות באות בכושר לקראת משחקי הגומלין של שלב שמינית גמר גביע אופ"א

השלבים המתקדמים באירופה בפתח, וגם בגביע אופ"א אנחנו נמצאים בגומלין שמינית הגמר, ובסיומו שמונה קבוצות יגיעו לישורת הכמעט אחרונה לפני חלוקת התואר השני בחשיבותו באירופה. אנחנו כאן כדי לראות כיצד הקבוצות השונות מדלגות בין המפעלים השונים ואיך הן מגיעות למשחקים.

משחק מספר 37: המבורג – באייר לברקוזן. במשחק הראשון בין שתי הגרמניות ניצחה לברקוזן 0:1 וכעת היא תקווה להשלים את המשימה במשחק החוץ. המבורג סיימה במחזור האחרון בליגה ב-0:0 מול נירנברג כאשר הרצף שלה הוא תיקו-הפסד-ניצחון-הפסד-תיקו. לברקוזן מגיעה מאושרת אחרי 0:2 על האנובר, כאשר הרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-הפסד-ניצחון-ניצחון. אין ספק שהקבוצה, המדורגת במקום הרביעי בליגה, נמצאת במומנטום טוב יותר ומועמדת להשלים ניצחון כפול.

משחק מספר 55: אברטון – פיורנטינה. אברטון, קבוצת גביע אופ"א טיפוסית, נכנעה במשחק הראשון 2:0 לפיורנטינה, אך כעת כשהגומלין מגיעה אליה הביתה, היא לא תוותר על ההזדמנות כל כך מהר. הקבוצה האנגלית הסתפקה ב-0:1 במחזור הליגה האחרון על סנדרלנד, כשהרצף שאיתו היא מגיעה הוא ניצחון-הפסד-ניצחון-ניצחון-ניצחון. פיורנטינה נכנעה במחזור האחרון באיטליה 1:0 לסיינה, אך היא מגיעה עם הפסד-ניצחון-ניצחון-ניצחון-הפסד. המומנטום של השתיים דומה, אך לאברטון יש יתרון קל.

משחק מספר 71: ורדר ברמן – גלזגו ריינג'רס. הקבוצה הסקוטית עקצה במשחק הראשון את ברמן 0:2, וגם לה יש יתרון משמעותי והיא מועמדת להשלים את ההעפלה לרבע הגמר בגביע אופ"א. אלא שברמן תנסה לנצל את הביתיות כדי למחוק את היתרון של שני השערים. ברמן מגיעה חבולה אחרי תבוסה 6:3 לשטוטגארט, והרצף שלה הוא הפסד-הפסד-ניצחון-הפסד-ניצחון. ריינג'רס מגיעה אחרי פגרה קצרה בליגה והרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון-תיקו. ברור שהסקוטים באים במצב רוח טוב יותר.

משחק מספר 82: ספורטינג ליסבון – בולטון. אחרי 1:1 במשחק הראשון, השתיים יילחמו על מקום נוסף בשלב הבא באופ"א, כאשר לשתיהן יש סיכוי לא רע לעשות זאת. ספורטינג, המדורגת חמישית בפורטוגל, מגיעה אחרי הפסד ליגה 2:0 לויטוריה גימראייש, והרצף שלה הוא הפסד-תיקו-תיקו-הפסד-ניצחון. בולטון לעומת זאת לא שיחקה מאז ה-1:1 והרצף שלה הוא תיקו-הפסד-הפסד-תיקו-ניצחון. על מי תשפיע יותר החולשה בליגה? נראה שספורטינג טובה יותר למרות המומנטום הדומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully