וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנט גרין חוזר לראמס, דאן לטמפה ביי

11.3.2008 / 10:22

טרנד קאמבקים ב-NFL: הקוורטרבק הותיק שב לסט. לואיס, הרץ האחורי לבאקנירס, שצירפו גם את בן טראופה ואנטוניו בריאנט

בעונת 1999 נפצע הקוורטרבק הפותח של סט. לואיס ראמס, טרנט גרין, ופינה את מקומו למסדר מדפים אלמוני בסופר, קורט וורנר. ההמשך ידוע, וורנר הצעיד את הראמס לשלוש עונות גדולות, כשבעונה הראשונה שלו כפותח זכה איתם בסופרבול. גרין נדד מאז לקנזס סיטי (בה נתן שתי עונות יפות והגיע לפרובול ב-2004 וב-2006) ומיאמי והמשיך להיפצע, והלילה (בין שני לשלישי) סגר מעגל וחתם על חוזה לשלוש שנים בראמס. הוא ירוויח 8.9 מיליון דולר, מתוכם 2.1 מיליון כמענק חתימה.

חזרה נוספת לקבוצת הביכורים עושה גם ווריק דאן, הרץ ששוחרר מאטלנטה ושב לטמפה ביי. הרץ בן ה-33 שיחק בחמש עונותיו הראשונות בליגה בבאקנירס, בטרם עבר לפאלקונס ב-2002. החתמתו של מייקל טרנר באטלנטה סללה את דרכו החוצה, וכעת הוא שב למערב פלורידה, שם ישתכר 6 מיליון דולר בשנתיים הקרובות. הבאקנירס החתימו גם את הטייט אנד בן טראופה ואת התופס אנטוניו בריאנט.

הג'טטס ממשיכים לרכוש מכל הבא ליד, כשהשחקן הנוכחי שצירפו הוא ג'סי צ'טמן, רץ אחורי מחליף. צ'טמן הוחתם לעונה אחת, ויהיה המחליף של תומאס ג'ונס ולאון וושינגטון. דטרויט החתימה שוב את טאטום בל, הרץ האחורי ששיחק בשורותיה בעונה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully