וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי נתניה מזמן לא הניפה גביע"

אריק רחמיאן

10.3.2008 / 22:06

גורם במועדון מאמין שכדי להפוך עונה טובה למצויינת צריך לזכות בתואר. לקראת חיפה (ד', 20:15, 5+ לייב), עטר מתלבט בין קיויו לאוקוצ'ה

במכבי נתניה נשלמות ההכנות לקראת משחק הגביע מול מכבי חיפה ביום רביעי בערב (20:15, הקופסא, ספורט 5 + לייב). לפני האימון קיים עטר אסיפה טקטית, במהלכה הוקרנו קטעי וידאו ממשחקה של חיפה בגביע מול מכבי פתח תקוה בסיבוב ט'. עטר התעכב בעיקר על החלק ההתקפי של חיפה וביקש משחקני ההגנה לשים לב להצטרפותם של שחקני הכנף להתקפות.

למרות שנתניה ניצחה פעמיים את חיפה העונה בליגה, לעטר וחניכיו ברור שהמשחק הפעם יהיה סרט שונה לגמרי, בעיקר בשל העובדה ששחקניו של רוני לוי יגיעו במוטיבצית שיא לאור הודעתו של המאמן הירוק על סיום דרכו במועדון בסוף העונה.

"אותנו לא מעניינות הבעיות של מכבי חיפה. אנחנו חייבים להתרכז במטרות שלנו. נתניה מזמן לא הניפה את גביע המדינה והגיעה הזמן שנשדרג את המועדון גם במפעל החשוב הזה", אמרו היום בנתניה.

החלוץ פרנסיס קיויו ערך אימון מלא ונראה נחוש לשוב ולתפוס את מקומו בהרכב, לאחר היעדרות משני משחקיה האחרונים של הקבוצה. עדיין לא ברור עם עטר יפתח עם החלוץ הקמרוני, שכבש במשחק הליגה מול חיפה בקרית אליעזר, או שמא יעדיף לצרפו בהמשך ולפתוח עם אוקוצ'ה, שמצוי בכושר ירוד לאחרונה. גם דלה ימפולסקי היא אופציה שעטר לוקח בחשבון.

החלוץ סבסטיאן רוזנטל, שאינו מרבה לשחק, שב היום וערך אימון מלא. רוזנטל יעמוד לרשותו של עטר וצפוי להכלל בסגל המורחב למשחק. החלוץ איתי שכטר, הקשר טל מעבי, המגן דדי בן דיין והבלם לואיס מרין ערכו אימון ריצה קליל, טופלו על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה ונהנו מיום מנוחה נוסף להורדת עומסים. ביום שלישי ישובו וישתתפו באימון המסכם של הקבוצה. כל הארבעה צפוים לפתוח במשחק ביום רביעי.

היום החלה מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק וגם בשלישי תפתחנה הקופות אחר הצהריים למכירה מוקדמת. מנתניה נמסר שכבר היום נמכרו למעלה מ-700 כרטיסים. כמות דומה נמכרה היום גם בחיפה. הצפי של המשטרה וראשי המועדון הוא שהאיצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום. הנהלת מכבי נתניה הגיעה להסכמות עם המשטרה על כמות השוטרים שיאבטחו את המשחק ביום רביעי ובמפגש ביום ראשון שוב מול חיפה בליגה. ביום רביעי יאבטחו 100 שוטרים ו-80 אנשי אבטחה את המשחק וביום ראשון 90 שוטרים ו-60 אנשי אבטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully