וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הכי חשוב זה להרים את הראש ולחזור לנצח"

קרן שמש

10.3.2008 / 20:14

מאמן הפועל ת"א ניסה לרומם את מצב רוחם השפוף למדי של שחקניו. גוטמן יישר ההדורים עם יגאל אנטבי, לאחר שאמש רטן עליו

יום לאחר ההפסד בדרבי (2:1), ערכה הפועל תל אביב אימון שחרור לשחקנים שהיו שותפים במשחק אמש ואימון טקטי להרכב השני. הקפטן וואליד באדיר נעדר מהאימון עקב סיבות משפחתיות. אווירה שקטה ועצובה הורגשה במתחם חודרוב, יחד עם זאת בהפועל מנסים לחזור למסלול הניצחונות ולא לתת להפסד בדרבי לשבור את השחקנים. בפני הקבוצה עומדים שני אתגרים חשובים השבוע, משחק הגביע ביום רביעי נגד הפועל באר שבע בחוץ וקרב ההישרדות נגד נועלת הטבלה, בני יהודה.

"לא קל להפסיד בדרבי. היינו חייבים את הניצחון הזה והפסדנו. אנחנו מודעים לטעויות שלנו ומקווים לנצח את המשחקים הבאים, ברור לנו שזו לא תקופה קלה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. מי שזכה אמש לתשומת לב לא נעימה במיוחד היה יגאל אנטבי, שגוטמן כעס על תפקודו, "אם בדקה ה-42 אנטבי יוצא כל כך רחוק מהשער כדי לעשות לחץ, אז זה חוסר ריכוז", רשף המאמן.

"אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל גם אף אחד לא אוהב שהמאמן כועס עליו. יגאל מבואס כמו כולנו, אבל זה לא נעים שמאוכזבים ממך." אמר אחד השחקנים. לפני האימון שוחח גוטמן עם אנטבי על מנת ליישר עמו את ההדורים. המאמן ערך עם המגן שיחה אישית, עליה חזר פעם שנייה ליד כל השחקנים: "לא הייתה לי כוונה להאשים את יגאל בדבר. גם רוברטו קרלוס צריך להישאר במקום שלו ולא לצאת קדימה".

גוטמן גם ערך אסיפת שחקנים לפני האימון. הוא ניסה להרגיע את האווירה הקשה ובחר לפרגן לשחקנים: "אמרתי להם שאני מעריך את המאמץ והרצון שהם השקיעו בדרבי עד הדקה ה-42. בדקה הזו שגינו וקיבלנו החלטה לא נכונה. אין פה אשמים, ובטח שאני לא מחפש כאלה. הכי חשוב זה להרים את הראש וביחד לחזור לנצח".

מכירת הכרטיסים למשחק הגביע בבאר שבע החלה במשרדי לאן, אליהם הועברו כ-1000 כרטיסים. אוהדי הפועל ישבו בשער 9 ומחירי הכרטיסים יעמדו על 49 ש"ח לילד/חייל וכ-82 ש"ח למבוגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully