וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "לא רוצה לשחק בצ'לסי"

10.3.2008 / 10:46

רונאלדיניו, שגמגם בהפסדה של ברצלונה לויאריאל 2:1, הבהיר שגם אם הוא יסיים את דרכו בקמפ נואו, גרנט יכול לשכוח ממנו

למרות שחלון ההעברות כבר נסגר ואנו עדיין רחוקים מסיום העונה, השמועות בדבר מעבר אפשרי של רונאלדיניו מברצלונה לצ'לסי לא מפסיקות לצוץ. לאחר ההפסד 2:1 לויאריאל, הקשר הברזילאי המגמגם הבהיר שהוא עדיין לא הולך לשום מקום, ובטח לא לסטמפורד ברידג'.

רונאלדיניו חשף גם את דעתו הלא ממש חיובית על המועדון של אברהם גרנט: "אני יודע שצ'לסי רוצה להחתים אותי, אבל זו קבוצה שאני לא מעוניין לשחק אצלה", אמר הטאלנט, "כאשר שיחקתי מולם בליגת האלופות, הם התחילו לבעוט לי ברגליים ובכלל לא ניסו להגיע לכדור.

"המשחק הזה הוא לא בשבילי, אם הם יפנו אלי אומר להם: 'לא, תודה'". הקשר שלח גם מסר למילאן ואינטר, שקושרו אליו בחודשים האחרונים: "גם אם מילאן או אינטר יפנו אלי, אסרב, אני מנסה לתת את כל כולי לברצלונה".

התקשורת האנגלית בקונצנזוס – רק תואר יציל את גרנט

בינתיים, באנגליה מחשבים את קיצו של אברהם גרנט לאחור. מרבית עיתוני סוף השבוע בממלכה מעריכים שאלמלא המנג'ר הישראלי יצליח להביא את אחד משני התארים שעוד רלוונטיים העונה, אליפות או זכייה בליגת האלופות, הוא ימצא את עצמו מחוסר עבודה בקיץ.

גם חלוצה הצרפתי של צ'לסי, ניקולאס אנלקה, יודע שרק תואר ירגיע את הביקורות: "אנחנו יודעים שיש אנשים שמבקשים את ראשו של המנג'ר, אבל בתור השחקנים אנו יודעים כמה רע שיחקנו מול בארנסלי, הביקורת צריכה להיות מופנית כלפינו". אנלקה הוסיף: "דיברנו הרבה על ליגת האלופות ונעשה הכול כדי לזכות ולהוריד את הלחץ. יש לנו את השחקנים ואת האיכות לעשות את זה כמועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully