וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת אל גטרר זכתה באליפות גרמניה הפתוחה

9.3.2008 / 23:02

הנציגה הישראלית לאולימפיאדת בייג'ינג בטאקוונדו ממשיכה לככב בתחרויות דרג A באירופה. לירן מלאכי ניצח בתחרות לנוער

בת אל גטרר, שתהיה הנציגה הישראלית היחידה לאולימפיאדת בייג'ינג בענף הטאקוונדו, ממשיכה לככב בתחרויות דרג A באירופה. הפעם היא עשתה את זה עם מדלית זהב באליפות גרמניה הפתוחה בהמבורג, כשניצחה בשש קרבות בדרך אל התואר.

גטרר (עד 55 ק"ג) פתחה בניצחון 0:1 על יריבה קרואטית, והמשיכה בניצחון 0:4 על יריבה גרמניה. הכושר שלה רק הלך והשתפר ככל שהתחרות התקדמה, ובסיבוב השלישי היא הביסה יריבה פולניה 0:6. גטרר פתחה את הקרב הרביעי מול יריבה רוסיה, אלא שהמארגנים גילו באמצע שמדובר בטעות, מאחר והרוסיה כבר הפסידה לפני כן. גטרר קיבלה מנוחה קצרה, לפני שניצחה יריבה מטורקיה 1:4. גם הקרב החמישי היה חד-צדדי מבחינתה של הישראלית, שהביסה יריבה מצרפת 0:6. בגמר פגשה גטרר יריבה טורקיה נוספת, וניצחה 1:4.

בתחרות לנוער שהתקיימה במקביל, זכה לירן מלאכי (עד 55 ק"ג) במדלית הזהב. מלאכי, חניכו של יחיעם שרעבי, ניצח בשש קרבות והוא נראה מצויין לקראת אליפות אירופה לנוער, שתתקיים בעוד חודשיים בטורקיה. תום חובב (עד 67 ק"ג) הפסיד בקרב השני שלו ליריב מגרמניה, מאיה ערוסי (עד 51 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה לגרמניה ואניה מירקין (עד 51 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה לשבדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully