וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "קאמינגס קיבל את כל הצ'אנסים בעולם"

מאמן מכבי ת"א התייחס לאי שיתופו של הרכז שלו במשחק הניצחון מול חולון. דורסמן: "אם נשמור על משמעת טקטית אנחנו יכולים לקחת אליפות"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

במכבי תל אביב נשמו הערב (ראשון) לרווחה, לאחר הניצחון על הפועל חולון, 84:85. הקבוצה בצהוב הגיעה עם מדד לחץ שאיים להתפוצץ, לאחר ההפסד לבני השרון בליגה, וההפסד הביתי לאולימפיאקוס במסגרת היורוליג, ובמשך דקות ארוכות היה נדמה שגם הערב יירדו שחקניו של צביקה שרף מנוצחים, לאחר שחולון כבר הוליכה בפער דו ספרתי.

אלא שבדקה האחרונה, זו שבזמן האחרון היא הבעייתית דווקא אצל האלופה הישראלית, איבדו האורחים את הראש, ולא הצליחו לנצל שלוש הזדמנויות שונות לנצח את המשחק.

דורסמן כבר מדבר על אליפות

מיקי דורסמן, שכבר ראה את הניצחון השני על מכבי תל אביב מתקרב, נשמע כועס במיוחד בסיום: "המשמעת הטקטית שלנו היתה מתחת לכל ביקורת בסוף. לא ביצענו את מה שהיינו צריכים לעשות בסוף". כשנשאל האם הוא יוצא מחוזק מכך שקבוצתו התמודדה טוב מול האלופה, אמר דורסמן: "אנחנו לא מפחדים מאף אחד, ואנחנו לא יוצאים מפה מחוזקים. אני מאוד מאוכזב. הפסדים לא עוזרים לי, רק ניצחונות. עשינו עבודה טובה הגנתית. אם נשמור על משמעת טקטית אנחנו יכולים לקחת אליפות העונה".

בצד המנצח, נשמע צביקה שרף רגוע במיוחד: "שיחקנו נגד קבוצה טובה. בחצי הראשון היו לנו קצת טראומות המשבוע האחרון, וזה פגע בנו. חולון משחקת שונה מאיך שמשחקים ביורוליג, ואני שמח שניצחנו. בחצי השני, כל שחקן שעלה נתן את כל מה שהוא היה יכול". למרות הניצחון, גם שרף יודע שלמשחק במדריד מול ריאל ביום חמישי הקרוב, היכולת הזאת לא תספיק: "נצטרך לשחק יותר טוב ביום חמישי. אנשים הם אנשים, והתפקיד שלנו הוא להחזיר להם את הביטחון".

אחד הסיפורים של המשחק היה אי שיתופו של וונטיגו קאמינגס, מי שהיה הרכז הפותח של הקבוצה עד כה העונה. שרף: "עשינו היום שינוי ברוטציה. וונטיגו קיבל את כל הצ'אנסים בעולם שרק אפשר. היום הוא לא שיחק בכלל, ואני מקווה שהוא ישתפר בהמשך".

השחקן המצטיין במשחק, עמרי כספי, שאף קלע סל קריטי בדקה האחרונה, אמר: "חולון באו ועשו עבודה מעולה, פי ג'יי טאקר היה נהדר. כל השחקנים שלהם היו טובים. צריך להמשיך בקצב הזה, כי אנחנו נמצאים בתנופה טובה. תמיד כשצביקה רוצה אותי, אני אתן 200 אחוזים. אני אלחם בשביל כל דקה. לקחתי מה שהיה לי, וזה המשחק. אני בסך הכל בן 19 ואני עוד צריך לעבוד על הדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully