וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ בין מכבי לוודס תקוע

10.3.2008 / 12:26

הסנטר המבוקש ע"י מכבי, טרם הגיע להבנות עם אנשי פילזן בנוגע לדמי השחרור. ג'נרל מנג'ר פילזן: "יהיה טוב לשני הצדדים אם נגיע להסכם"

המו"מ בין מכבי תל אביב ולורן וודס תקוע. הסיבה: וודס עדיין מנהל מגעים מול אנשי אפס פילזן, בנוגע לדמי הפיצוי אותם דורש. וודס חתם בתחילת העונה על חוזה לשנתיים בקבוצה הטורקית, תמורת כ-1.25 מיליון דולר לעונה. כידוע, לאחר שסירב להמריא עם הקבוצה למשחק היורוליג בבלגרד החליטה פילזן לשחרר לאלתר את וודס, יחד עם דרו ניקולאס ורשארד רייט. שני האחרונים כבר סיכמו על דמי הפיצוי וקיבלו את טופס השחרור, שמאפשר להם לעבור לקבוצה אחרת. וודס טרם הגיע להבנות עם הטורקים, וככל הידוע מדובר בפערים כספיים גדולים עליהם מנסים נציגי הצדדים לגשר, בינתיים ללא הצלחה.

כבר ביום רביעי שעבר שלחה מכבי לוודס את טיוטת החוזה, אך מאחר והסנטר האמריקאי עדיין נחשב לשחקנה של פילזן, הוא לא יכול לחתום עליו. "בפילזן חושבים שהוא הולך להרוויח סכומים גדולים במכבי, ובגלל זה מנסים להפחית משמעותית בדמי הפיצוי. זה לא מקובל על וודס", אמר גורם המצוי בפרטי העניין. באם לא יגיעו הצדדים לעמק השווה, ישנה אפשרות שהמחלוקת תיאלץ לנדוד לבתי המשפט. במכבי לא צפויים להמתין זמן רב לוודס, אף שבכירים בקבוצה הביעו אופטימיות כי כל המחלוקות ייפתרו והעברתו לקבוצה תסוכם בקרוב.

"הכל תלוי בשחקן, לא בנו", אמר לוואלה! ספורט אנגין אוזרחון, ג'נרל מנג'ר אפס פילזן. "מאז שהוא החליט שלא להצטרף לנסיעה לבלגרד, לא ראינו אותו. הוא עדיין צריך להיות בטורקיה, אבל הוא לא מדבר איתנו. אנחנו מדברים ישירות מול הסוכן שלו. שני השחקנים האחרים (ניקולאס ורייט) קיבלו את דמי הפיצוי שהצענו להם, אבל עם וודס עדיין קיים הבדל גדול בין הדרישה שלו להצעה שלנו. יהיה טוב גם לו וגם לנו אם נגיע להסכם, אבל בכל מקרה, הכל יתברר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully