וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה תפתח בקרוב במו"מ עם עטר

בקבוצה השתהו לסגור עם המאמן, אך הכחישו פרסומים לפיהם פנו לרוני לוי ולותר מתיאוס. אי שביעות רצון מכושרו של סבן. עטר ישוחח עם אוקוצ'ה

מכבי נתניה ממשיכה את היערכותה לקראת המשחק ביום רביעי במסגרת שמינית גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה בקופסא. היום (ראשון) תיערך פגישה נוספת בין נשיא המועדון, עו"ד גיל לב ונציגי המשטרה. שני הצדדים ידונו בכמות אנשי ההבטחה והשוטרים שיאבטחו את המשחק. בפגישה שהתקיימה ביום רביעי בשבוע שעבר הסכימה המשטרה להפחית במעט את דרישה נתניה וקבעה כי את המשחק יאבטחו 120 שוטרים ו-80 אנשי אבטחה. אלא שבנתניה עדיין לא קיימת שביעות רצון. בקבוצה דורשים להפחית את כמות השוטרים ל-110, כפי שהיה במשחקים הקודמים נגד מכבי חיפה.

על פי כל ההערכות, נתניה תפתח באופן רשמי את המשא ומתן מול ראובן עטר מיד לאחר המפגש הכפול (בגביע ובליגה) מול מכבי חיפה, במטרה לסגור את סוגיית המאמן לעונה הבאה. מן הידוע כי עטר הוא המועמד היחיד לאמן את הקבוצה. גיל לב הכחיש את הפרסומים והשמועות לפיהם פנתה הקבוצה למועמדים אחרים, ביניהם לותר מתיאוס ורוני לוי. "מעולם לא דיברנו עם אף אחד מהם", אמר לב בראיון שהעניק לרדיו "קול נתניה".

בהתייחסו להישגיה של נתניה בשני הסיבובים הראשונים של הליגה אמר: "נתניה הגיעה להישג מדהים. היא במקום השני בליגה. יש נוהג לחבוט בקבוצה. אני לא מבין את זה. אנשים לא התרגלנו שאנחנו בצמרת". לב גם התייחס להשתהות בנושא ההחתמה: "אף קבוצה בליגת העל לא סגרה עם מאמן לעונה הבאה. זה נכון לגבי בית"ר ירושלים, קרית שמונה וקבוצות אחרות. בשנים האחרונות קיים נוהג מסוים לסגור עם מאמנים בשלהי הסיבוב השלישי. ראובן עטר הוא מאמן שהביא תוצאות מדהימות בעונה הקודמת וגם בעונה הנוכחית. הוא מועמד לגיטימי וראוי. אנחנו נקבל את ההחלטות יחד עמו. גם הוא צריך להכריז שהוא מעוניין להמשיך בקבוצה".

על פי הידוע עטר לא אהב את הדברים שנאמרו על ידי הבעלים דניאל יאמר ובעיקר על עיתויים, אחרי משחק הגביע נגד הפועל אום אל פאחם. עטר מבחינתו גזר על עצמו שתיקה מוחלטת בכל הנוגע לסוגייה זו.

בקבוצה מתקשים להבין מה עובר לאחרונה על המגן קלמי סבן, שמוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי. אמש, במשחק התיקו 1:1, מגינה השמאלי של בני סכנין באסם גנאים עבר אותו פעם אחר פעם כאילו לא היה קיים. גורם בנתניה אמר: "קלמי פשוט לא הגיע אתמול לדוחא. באסם גנאים חגג עליו כל המשחק ועשה מה שהוא רוצה. נקווה שהוא יתעשת ויחזור לעצמו בקרוב".

החלוץ פרנסיס קיויו, שנעדר משני המשחקים האחרונים של הקבוצה עקב פציעה, אמור להיות כשיר ולהיות בסגל במשחק נגד חיפה. החלוץ אוקוצ'ה, שלא פתח לראשונה העונה בהרכב הקבוצה נגד סכנין, נראה אמש כעוס במיוחד. כשעטר הכניס את החלוץ למשחק, חלף על פניו אוקוצ'ה מבלי לקבל תדריך. עטר כעס מאוד והורה לו לשוב ולקבל תדרוך. המאמן צפוי לשוחח עם החלוץ ולהבהיר את העניין. סבסטיאן רוזנטל ערך היום אימון חלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully