וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר אחי נצרת: "אני לא חושב שיש במה להאשים את הקהל"

יצחק סולומון

9.3.2008 / 9:37

יו"ר אחי נצרת, כאיד אבו עייאש, לא אהב את העובדה כי אוהדי קבוצתו לא כיבדו את דקת הדומייה, אך סבר: "הקהל לא הבין מה קרה"

"זה היה דבר שלא אהבתי", אמר יושב ראש מכבי אחי נצרת, כאיד אבו עייאש, שהתייחס לעובדה שאוהדי קבוצתו לא כיבדו את דקת הדומייה לזכר הרוגי הפיגוע בישיבה בירושלים, לפני פתיחת המשחק בין הקבוצה המקומית לבין הפועל פתח תקוה אתמול (שישי), בסיומו ניצחו המלאבסים 1:2.

אבל לאבו עייאש יש הסבר: "השופט הודיע לנו רק 10 דקות לפני שריקת הפתיחה על דקת הדומייה. המיקרופון במגרש בקושי עבד. הכרוז שקרא את ההרכבים היה מקוטע ולא הבינו מילה ממה שהוא אמר. לדעתי, הקהל לא הבין בכלל מה קורה על המגרש. כשאנחנו עמדנו דום, הקהל עודד במרץ את הקבוצה. רק מאוחר יותר הם קלטו שיש דקת דומייה והשתתקו. אני לא חושב שיש במה להאשים אותם".

אבו עייאש אומר כי לו באופן אישי לא הייתה ולא תהיה בעיה עם כל דקת דומייה, עליה תחליט ההתאחדות לכדורגל. "לכל אדם שנהרג בפיגוע, ולא משנה מאיזה צד הוא, מגיע כבוד", הוא אומר, ומוסיף: "חשוב לנו מה שקורה במדינה, וחשוב לנו מה שקורה עם אחינו בעזה ובגדה. כל אדם שנרצח הוא עולם ומלואו, יש לו משפחה שנפגעת, ומבחינתי הוא ראוי לכל הכבוד שבעולם".

יצוין כי ההתאחדות לכדורגל הוציאה הודעת גינוי על ההתנהגות המחפירה של אוהדי אחי נצרת. דובר ההתאחדות גיל לבנוני מסר כי הארגון יחכה לדו"ח של שופט המשחק על מנת לבחון בפירוט את האירועים.

הבוקר (שבת) הוציאה הנהלת הקבוצה הודעה בעקבות האירוע בה נאמר: "הנהלת מכבי אחי נצרת מגנה כל תופעה של אי כיבוד דקת דומייה. הנהלת הקבוצה, אוהדיה, ושחקני הקבוצה מרכינים ראש לזכרם של ההרוגים החפים מפשע מכל העמים. מכבי אחי נצרת דוחה מכל וכל את הניסיון להסית נגד הקבוצה ואוהדיה, כאילו מה שקרה לפני המשחק מול הפועל פתח תקוה היה מכוון. האוהדים המשיכו לעודד את הקבוצה, ולא ביזו את דקת הדומיה, כמו קבוצות אחרות, מחוסר ידיעה על קיום דקת הדומיה".

בינתיים פנו ראשי מכבי אחי נצרת ללשכת ראש הממשלה, לשר לביטחון פנים, ולשר הספורט, שיסייע להם בנושא הפחתת כמות השוטרים, שהמשטרה דורשת כדי לאבטח את משחק הגביע המסקרן מול בית"ר ירושלים ביום שלישי. אבו עייאש: "הגשנו ערעור על החלטת המשטרה. אנחנו חושבים ש-400 שוטרים ועוד 100 מאבטחים זו כמות מוגזמת. ביום ראשון יש לנו פגישה עם מפקד המחוז, ונקווה שיבין אותנו ויבוא לקראתנו".

בעבר הועלו במכבי אחי נצרת טענות כנגד ארקדי גאידמק, שתומך רק בבני סכנין, ואותם הוא שוכח. אבו עייאש אומר: "אנחנו רוצים לנצח את בית"ר כדי להמשיך המפעל ולא כדי להוכיח משהו לארקדי. זה הכסף שלו, וזכותו לתרום אותו למי שהוא רוצה".

* הערב יגיעו לתכנית בטריבונה (ראשון, 22.50) ח"כ טלאב עסאנה, ויו"ר אחי נצרת, כאיד אבו עייאש, לדיון בסערה סביב דקת הדומיה במגזר הערבי. כמו כן, יגיע לתכנית גם ויקטור יונה, הבוס של הפועל ירושלים, לדיון בנושא הפועל קטמון, מחוזק ביו"ר שלו צחי רביב. את קטמון ייצגו היו"ר בני סיוון, והאוהד כפיר חוג'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully