וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-בית"ר: ללא בוקולי, אבל עם הרבה כבוד הדדי

בוקולי נפצע באימון לקראת המפגש עם האלופה, ובכרמל מקווים שלא גמר את העונה. אמסלם אינו כשיר, טל יתופקד כמגן שמאלי

קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, נפצע היום (שישי) במהלך האימון של מכבי חיפה, ויישב ביציע במשחק מול בית"ר ירושלים (שבת, 19:30, ספורט 1). במועדון טוענים כי החשש הוא שבוקולי סובל מקרע במפשעה. השחקן יעבור בבדיקת MRI בתחילת השבוע ורק אז יתברר כמה זמן ייעדר.

מכיוון שבוקולי לא יעלה בהרכב, בירם כיאל ורנה לימה ישחקו בקישור האחורי. נראה כי גם ליאור רפאלוב יפתח בהרכב על חשבון רנאטו. אלון חרזי יפתח כבלם במקום שי מימון. עומרי אפק ישחק בעמדת הקשר וזה אומר שאייל משומר יתופקד כמגן ימני. יניב קטן ישחק בצד שמאל של הקישור. רפאלוב אמר לקראת המשחק: "חשוב מאוד להגיע עם ביטחון לפני הגביע, אבל כולנו מרוכזים במשחק הקרוב. נשתדל לעשות תוצאה טובה".

ההתאחדות לכדורגל החליטה על דקת דומיה בכל המגרשים בשלוש הליגות הראשונות, לזכר קורבנות הפיגוע בירושלים.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דייגו קרוסה, אלון חרזי, פיטר מסיללה; רנה לימה, בירם כיאל, עומרי אפק, ליאור רפאלוב (רנאטו), יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני.

טל חוזר להגנה

בית"ר ירושלים ערכה בבוקר יום שישי את האימון המסכם לקראת המשחק בשבת מול מכבי חיפה, משחק שבניגוד למפגשים אחרים בעבר בין שתי הקבוצות, מושך פחות עניין ותשומת לב, בעיקר לאור הפער בטבלה.

המאמן יצחק שום ייאלץ להתמודד ללא שני המגינים הקבועים שלו, כריסטיאן אלברז ויואב זיו, המוצהבים. אם לא די בכך, הרי שהיום התברר כי גם דוד אמסלם שיועד לעמדת המגן השמאלי, אינו כשיר ולא יפתח בהרכב. שום, שצפה את הבעייתיות עם אמסלם, תירגל בימים האחרונים את עידן טל כמגן שמאלי. זהו התפקיד אותו מילא טל לפני כ-11 שנים, במשך עונה אחת במדי הפועל ירושלים. את חסרונו של יואב זיו באגף ימין ימלא שמוליק קוזוקין, שכבר הספיק לצבור 120 דקות מול מכבי חיפה במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, משחק בו הציג יכולת טובה מאוד.

בעקבות העברתו של עידן טל מקשר למגן, יזכה אבירם ברוכיאן לחזור להרכב לאחר שירד לספסל במשחק האחרון מול הפועל כפר סבא. שמעון גרשון ישאר משחק נוסף מחוץ להרכב של בית"ר כשאת מקומו בהרכב ימשיך למלא תומר בן יוסף. בשאר העמדות לא יבוצעו שינויים וצמד החלוצים רומולו ובן שושן ימשיכו לשתף פעולה בחוד.

כ-2,000 אוהדי בית"ר ירושלים יגיעו לאצטדיון קריית אליעזר ללוות את הקבוצה. בית"ר תצא בשבת בבוקר לבית מלון בחיפה, שם תשהה עד למשחק עצמו. תחילה חשבו בהנהלת הקבוצה להוציא את הקבוצה כבר היום, אך לאור העובדה כי ביום שני תיצא שום הקבוצה לבית מלון לקראת המשחק בנצרת ביום שלישי, הוחלט שלא להכביד על השחקנים ולצמצם את השהייה במלון רק ליום אחד.

הרכב משוער: טברקטו קאלה, שמוליק קוזוקין, עידן טל, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, אנטונלי רומולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully