וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא-הרצליה: האוהדים חוזרים ליציע

אוהדי הירוקים הפסיקו את המרד ויעודדו את שחקניו של אוחנה, שחולמים על אירופה. זרקו יפתח על הספסל. פרדי דוד יחסר את בוקסנבוים ומנשה

דרבי השרון כבר מזמן הפך להיות סוג של קלישאה. התקווה היחידה של שתי הקבוצות, הפועל כפר סבא ומכבי הרצליה, היא שהמשחק הזה לא יסתיים ללא שערים. בקבוצה של אלי אוחנה לא מתעלמים מהמשחק בסיבוב הראשון של הליגה מול הרצליה, שניצחה 3:2 לאחר פתיחה מעודדת (שער של בן לוז בדקה ה-14). "אם ננצח אולי אפשר לחשוב, בסיטואציה מסויימת, על כרטיס לאירופה. אם נפסיד, נתקרב לתחתית".

ביל גונזאלס שמגלה לאחרונה שיפור ביכולתו, יפתח במשחק. אוחנה צפוי לשלב את גיא דיין, מבקיע שער השוויון מול בית"ר ירושלים באמצע השבוע, במהלך המשחק. בקישור האחורי, אוחנה מתלבט האם לפתוח עם עידן שום או אלירן סיימון לצד יעוזה אבובקרי. לירון זרקו, שמאוכזב ממעמדו המקצועי, צפוי לפתוח שוב על הספסל.

אוהדי הפועל כפר סבא, שחלק מהם החרים את המשחק מול בית"ר ירושלים, יגיעו למשחק הזה. כזכור, "מרד האוהדים" נבע כתוצאה מהעברתם ליציע צדדי. אם לא יהיה שינוי עד המשחק הבא מול בית"ר ירושלים, האוהדים יאיימו שוב להחרים את המשחק.

ההתאחדות לכדורגל החליטה על דקת דומיה בכל המגרשים בשלוש הליגות הראשונות, לזכר קורבנות הפיגוע בירושלים.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, גיל קין, לירודיאו גונזלבאש; יעוזה אבובקרי, עידן שום (אלירן סיימון), בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; ביל גונזאלס, סמואל יבואה.

לתת גז בירוק

במחזור הקודם מכבי הרצליה חזרה מקרית אליעזר עם נקודה, לאחר משחקה מול מכבי חיפה. בשבת (18:30), יפגשו שחקניו של פרדי דוד קבוצה ירוקה נוספת - הפועל כפר סבא. הרצליה יודעת שתוצאה טובה באצטדיון לויטה, כלומר, ניצחון, ילחיץ את שתי יריבותיה בתחתית, מכבי והפועל תל אביב, שנפגשות ביום ראשון.

דוד ייחסר את עומר בוקסנבוים ושלו מנשה המוצהבים. דייהו דייויס יוסט בחזרה אל הקישור, ובחוד ההתקפה יפתחו תומר חמד וצ'טם אנטויה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, ג´וש קנט, מיטייה מורץ´, חיים מלכה, כפיר אדרי, דייהו דיוויס, אסי משיח, איבן ווקמנוביץ´, מהארן ראדי, טצ´ם נטויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully