וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות בסיבוב

7.3.2008 / 12:34

הסיבוב השלישי בלאומית הולך להיות מסוכן עבור קבוצות רבות, בגלל הקירבה לתחתית. בפינת המומנטום נבדוק איך הן מגיעות לסוף השבוע

הפעם בפינת המומנטום נבדוק את הרצפים השונים של קבוצות הליגה הלאומית עם פתיחת הסיבוב השלישי. למרות שהליגה השנייה בישראל היא אולי אחת הליגות הלא צפויות שיש, עדיין קיימת חשיבות למומנטום של הקבוצות, וכעת ננסה לבחון מי מגיעה במצב רוח טוב יותר למשחקים, ומי משתוקקת לצאת מדיכאון של רצף הפסדים.

משחק מספר 1: מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקווה (נצרת חמישית, פתח תקווה ראשונה). אחרי שניצחה את הפועל רמת גן 1:2, אחי נצרת מקווה להשתלב עוד יותר בצמרת הגבוהה ואולי לאיים על יריבותיה על העלייה. נצרת מגיעה עם רצף של ניצחון-ניצחון-תיקו-ניצחון-תיקו, ואין ספק שהיא נמצאת בתקופה מצוינת. פתח תקווה סיבכה במחזור האחרון את ראשון לציון עם ניצחון 0:2 והרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-תיקו-ניצחון-תיקו, רצף זהה לחלוטין. אגב, במשחק בין השתיים, שנערך רק לפני שבועיים, הן נפרדו ב-2:2.

משחק מספר 2: הפועל חיפה - הפועל עכו (חיפה שישית, עכו במקום ה-11). אחרי ההפסד להפועל עכו במחזור האחרון 1:0, הפועל חיפה כנראה יכולה לשכוח מעלייה, אך מה שכן היא מקבלת הזדמנות נדירה לנקום. חיפה באה עם רצף של הפסד-הפסד-תיקו-ניצחון-הפסד, לא משהו שאפשר להתפאר ממנו. עכו אחרי ניצחון-הפסד-הפסד-הפסד-ניצחון. אין ספק שמדובר בקרב בין שתי קבוצות בעלות מומנטום לא טוב במיוחד.

משחק מספר 3: הפועל בני לוד - עירוני רמת השרון (לוד שביעית, רמת השרון עשירית). אם לא יקרה משהו יוצא דופן, השתיים יילחמו בכל הסיבוב השלישי נגד הירידה, וכעת יש להן הזדמנות לברוח קצת יותר מהאיזור המסוכן. לוד כפתה 1:1 על הפועל באר שבע במחזור האחרון והרצף שלה הוא תיקו-הפסד-תיקו-ניצחון-ניצחון. רמת השרון ניצחה את הפועל רעננה 1:2 במחזור האחרון והרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-תיקו-הפסד-הפסד.

משחק מספר 31: הפועל רמת גן - הכח רמת גן (הפועל רביעית, הכח שנייה). האדומים של יובל נעים מוצאים את עצמם פתאום חולמים על עלייה לליגת העל, והם ישמחו לשחזר את ה-0:1 בדרבי האחרון, שנערך ממש לא מזמן. הפועל רמת גן עם רצף של הפסד-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון. הכח ניצחה 1:2 את נצרת עילית במחזור האחרון והרצף שלה הוא ניצחון-ניצחון-תיקו-הפסד-תיקו.

משחק מספר 53: הפועל באר שבע - עירוני ראשון לציון (באר שבע שמינית, ראשון לציון תשיעית). באר שבע עדיין לא מצליחה להתרומם מאז שגילי לנדאו מונה למאמן וחזר לקבוצה, ובמחזור האחרון הקבוצה סיימה ב-1:1 מול בני לוד. הרצף של הקבוצה מבירת הנגב הוא תיקו-ניצחון-ניצחון-הפסד-הפסד. ראשון לציון הפסידה להפועל פתח תקווה 2:0 והרצף שלה הוא הפסד-ניצחון-תיקו-הפסד-תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully