וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-מכבי נתניה: לשים קץ למנחוס

אריק רחמיאן ויצחק סולומון

7.3.2008 / 14:18

שחקניו של עטר טרם ניצחו העונה את העולה החדשה, והם להוטים לנצח בדוחא, הצמא לשער של יבוריאן. שכטר צפוי לפתוח בהרכב האורחת

מכבי נתניה טרם ניצחה העונה את העולה החדשה, בני סכנין. בשבת (17:10, ספורט 1) תפגשנה שתי הקבוצות בדוחא, ובנתניה להוטים לנצח ולהרחיק את אלישע לוי ושחקניו מהמאבק על המקום השני. באימון שקיימה מכבי נתניה ביום חמישי, כהכנה לקראת המשחק, הקשר אמייה טגה ערך אימון מלא, אולם ספק אם ראובן עטר ישתפו במשחק, וזאת מתוך רצון לשמור על בריאותו של השחקן, במטרה להכשירו למשחק נגד מכבי חיפה בגביע.

לפני האימון קיים עטר אסיפה טקטית. אם אתמול שוער סכנין מאיר כהן היה איש המפתח שאליו צריך לשים לב, הרי שהיום הוסיף עטר את הקשר הקולומביאני, ג'ון קולמה: "שימו לב אליו. כל הכדורים עוברים דרכו וכל המשחק של סכנין נבנה עליו. אם תצליחו לנטרלו, נוכל לחזור עם שלוש נקודות.

החלוץ פרנסיס קיויו לא התאמן גם אתמול. קיויו ערך אימון ריצה קליל, ולא יכלל בסגל לסכנין. גורם בקבוצה התייחס לפציעתו ואמר: "אני מאוד מקווה שמקרה ג'ורג' בה לא חוזר על עצמו עם הפציעה של פרנסיס קיויו". כזכור, החלוץ ג'ורג' בה, שהיווה הבטחה גדולה עבור נתניה, נפצע, לא הצליח להתאושש מפציעה ממושכת ונחתך מהקבוצה. בנוסף לקיויו, גם החלוץ סבסטיאן רוזנטל, שסובל ממתיחה בשרירי המפשעה, ייעדר מהסגל.

החלוץ איתי שכטר צפוי לפתוח בהרכב מול סכנין, לאחר שבועות רבים שבהם עלה מהספסל. הקשר חורחה קבאיירו, שבינתיים מאכזב בנתניה, יקבל הזדמנות נוספת מול קבוצתו של אלישע לוי. את מקומו של הקשר אלמוג כהן בקישור, צפוי לתפוס טל מעבי, ואילו יחיאל צגאי יפתח במקום תיירי טזאמטה המאכזב. ביום חמישי צפו השחקנים בקלטת ממשחקה של סכנין מול בית"ר ירושלים. עטר התעכב על התקפותיה המתפרצות של היריבה והכדורים הארוכים שמוציא מאיר כהן לחלוצי סכנין. לפני האימון המסכם צפו השחקנים בתיקו המאכזב שהשיגה נתניה מול בני יהודה במחזור הקודם.

ולעניין אחר. "זו דרישה שלא סבירה, ואתם חייבים לרדת בכמות השוטרים", כך דרש ביום ד', נשיא מכבי נתניה גיל לב, בפגישה שהתקיימה עם קציני מרחב השרון במשטרה, בנוגש למשחק הגביע נגד מכבי חיפה. גיל לב הצליח לשכנע את משטרת ישראל לרדת מדרישתה מ-150 שטרים ל-110 שוטרים ו-100 אנשי אבטחה. אולם נתניה אינה מסתפקת בכך, וביום ראשון מתכוונים ראשי המועדון להיפגש שוב עם המשטרה.

ההתאחדות לכדורגל החליטה על דקת דומיה בכל המגרשים בשלוש הליגות הראשונות, לזכר קורבנות הפיגוע בירושלים.

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, יחיאל צגאי, טל מעבי, חורחה קאביירו, דלה ימפולסקי (תיירי טאזמטה}, איתי שכטר, אוקוצ'ה.

רוצים אירופה? תנצחו

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, ערך ביום שישי את האימון המסכם, לקראת המשחק בשבת (17:00, אצטדיון דוחא) מול מכבי נתניה. אלישע לוי תירגל את ההרכב הצפוי, ובסיום האימון הקרין לחניכיו קטעי וידאו של מכבי נתניה. "זה הולך להיות משחק קשה, מול קבוצה טובה וחזקה, שעשתה אחוזי הצלחה מדהימים העונה במשחקי חוץ", הזהיר לוי את חניכיו. לוי הוסיף ואמר לשחקניו: "אם אנחנו רוצים להגיע לאירופה אנחנו חייבים לנצח את המשחק. זו הזדמנות לצמצם את ההפרש מהמקום השני".

לרשותו של אלישע לוי יעמוד הרכב מלא, כולל מאור בוזגלו והרומני בוגדאן אפוסטו, שסבלו מפציעות. ליאו קרופניק, עבד רבאח וחאמד גנאים, שסבלו בתחילת השבוע ממחלה, החלימו וישמשו את לוי. בסכנין נרגעו לאחר שהתברר להם כי פציעתו של מאור בוזגלו אינה חמורה, ונשמו לרווחה כשנודע להם שהוא יכול לחזור לפעילות.

הקשר הפולני לוקאש סורמה, שנעדר מהמשחק בשבוע שעבר, מול מכבי תל אביב בבלומפילד, עקב מחלת השפעת, החלים אף הוא והתאמן השבוע במרץ. החלוץ איליה יבוריאן סוגר כבר שלושה חודשים רצופים ללא שער ליגה, ובסכנין מקווים שיחזור למסלול ההבקעות.

בעקבות הפרסומים לפיהם מכבי תל אביב וקבוצות נוספות מעוניינות במאמן, אלישע לוי, לעונה הבאה, הבהירו בסכנין: "נעשה כל מאמץ כדי להשאיר את אלישע אצלנו, עונה שלישית ברציפות. אלישע הוא בן בית בסכנין". המאמן עצמו אמר: "מוקדם לדבר על העונה הבאה".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, בוגדאן אפוסטו (חאמד גנאים), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully